Gå til innhold

Fikk ikke utdrikningslag, selv om jeg var lovet at jeg skulle få

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg ganske sur og lei meg...

Før bryllupet mitt skulle forloveren min organisere mitt utdrikningslag. Da fikk hun beskjed at hun måtte si ifra i god tid fordi de fleste på lista har barn og måtte ordne barnevakt ol. Tiden gikk, og forloveren min ringte 2 dager i forveien og selvfølgelig INGEN kunne bli med på laget. Når jeg nevner at det var for lite tid, blir hun sur og sier tilbake "to dager er god nok tid, og jeg kunne ikke gi beskjed før, sånn er det bare" (hadde gitt henne tlf numrene til venninnene mine 2 mnd. før!) . Greit nok, sa jeg, vi kan ta det ETTER bryllupet, så vi avtalte at Juli var greit.

Nå er vi i Juli, nesten to mnd etter bryllupet og jeg har ikke hørt en pip om at det blir noe. Blir bare så irritert og skuffet, det eneste hun måtte gjøre var å ringe venninne mine og avtale en tid for å møtes, så skulle jeg ordne resten. Jeg ville ikke at jentene skulle bruke penger på det en gang...

Det som får meg til å bli enda mere irritert er at jeg tror hun gadd ikke å organisere utdrikningslag bare fordi det ikke skulle bli som hun ville. Forloveren min ville at vi skulle ut på byen og feste, og at jeg skulle ut og selge kyss!! (dvs. kline med fremmende menn for penger, uten at hun tenke at mannen min faktisk hadde blitt såret) Siden jeg nektet, orket hun ikke å gjøre noe.

Nå lurer jeg på om jeg skal bare drite i hele greia og organisere noe helt alene? Middag hjemme eller på restaurant eller noe i den duren?

Anonym poster: cb256c25723f68528b4e6578b7a4538e

Videoannonse
Annonse
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Du skal bare være glad for å slippe utdrikningslag. Organisert en hyggelig middag med venninner i stedet.

• Liker 16
Skrevet

Jeg hadde nok heller invitert på en hyggelig middag ja.

Skjønner veldig bra at du ikke vil selge kyss. Sånt er egentlig litt ekkelt og muligens ulovlig... For ikke å snakke om de moralske og etiske problemene dette medfører.

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger går ikke alt som planlagt. Synd, men arranger en hyggelig fest selv som du sier. Høres ut som en god idè. Det slår sjeldent feil dette med at skal man ha ting ordentlig gjort, får en gjøre det selv! :-)

• Liker 3
Gjest "gjest"
Skrevet

Kanskje du heller bare skal være glad til?

• Liker 4
Skrevet

Neste gang må du velge forlover med omhu.

• Liker 7
Skrevet

Det var litt av en venn du.. Si til henne hvor såret du er.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner godt at du blir såret. Men arranger den middagen du:)

• Liker 2
Skrevet

Hadde invitert mine gode venninner (altså ekslusiv forloveren din) på middag.

• Liker 3
Skrevet

Drit i forloveren din. Det var virkelig dårlig gjort av henne. Inviter heller noen av de GODE venninnene dine på en koselig jentekveld med middag og vin.

• Liker 1
Skrevet

Støtter denne. Man må velge en forlover man kjenner godt og stoler på. Bedre lykke neste gang!

Skrevet

Hehe ... får håpe for din del at du slipper å velge forlover igjen :-) men inviter venninner på middag. Det er jo veldig koselig, og det viktigste er jo at man får samlet sine beste venner.

• Liker 2
Gjest Kyklopen
Skrevet
Forloveren min ville at vi skulle ut på byen og feste, og at jeg skulle ut og selge kyss!! (dvs. kline med fremmende menn for penger, uten at hun tenke at mannen min faktisk hadde blitt såret) Siden jeg nektet, orket hun ikke å gjøre noe.

hva er det her for noe?

hvorfor skal du selge kyss og kline med fremmede når du skal gifte deg?

det gir ikke noe mening, hvor er logikken?

selv om jeg anser problemstillingen din som luksusproblem så var det kjipt gjort av vennina di å ikke fullføre det hu hadde lovet deg.

uansett,du rekker sikkert å arrangere en middag eller noe sånt ja.

best of luck til deg og din fremtidige mann.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hva er det her for noe?

hvorfor skal du selge kyss og kline med fremmede når du skal gifte deg?

det gir ikke noe mening, hvor er logikken?

selv om jeg anser problemstillingen din som luksusproblem så var det kjipt gjort av vennina di å ikke fullføre det hu hadde lovet deg.

uansett,du rekker sikkert å arrangere en middag eller noe sånt ja.

best of luck til deg og din fremtidige mann.

Min nåværende mann blir det da... hehe...

Takk for god støtte, har sendt ut invitasjoner via nettet nå, får se hvordan det går...

Det med kyss og sånt: hun mente det var såååå morsomt! "typisk" utdrikningslag, jeg sa til henne "dette var første gang jeg hørte om" Så sier hun til meg at jeg er så kjedelig og lame som ikke har lyst til å feste på byen og selge meg selv, "kjedelig utdrikningslag" For meg er en utdrikningslag ikke for å gå ut på byen, det kan jeg gjøre når som helst, men man skal kose seg og ha det hyggelig med venninner. Også, som sagt har flere av venninnene mine småbarn, og er ikke akkurat opp for å dra ut og feste, og det hadde forloveren min ikke forståelse for.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener ikke å være frekk, men hvorfor valgte du henne som forlover? Virker som dere har ganske så forskjellig syn på dette og at hun ikke er en person som kan klarer å sette seg inn i andre mennesker.

Anonym poster: df902f13a1652d7de4de8e1648b15f77

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener ikke å være frekk, men hvorfor valgte du henne som forlover? Virker som dere har ganske så forskjellig syn på dette og at hun ikke er en person som kan klarer å sette seg inn i andre mennesker.

Anonym poster: df902f13a1652d7de4de8e1648b15f77

Fordi uten om problemet med utdrikningslaget var hun en kjempeflink forlover og ordnet ganske mye for meg, derfor følte jeg også at kanskje jeg ba om litt for mye hvis jeg hadde klaget ang utdriknkingslaget, som at jeg var for krevende. Ja, ja, men nå ordner jeg noe for meg selv, sendte ut sms istad i tillegg til invitasjoner over nettet, mest for å avtale tidspunkt slik at alle kan bli med :)

Skrevet

En god venninne, som en forlover skal være, bør vite hva du ønsker, hvilke grenser du har, respektere dine meninger osv. Synes det er helt idiotisk med disse personene som alltid skal lage utdrikningslag for sin egen del, og ikke brudens. De har misforstått totalt.

• Liker 9
Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg fatter ikkke at du gidder å være sur pga manglende utdritingslag. Konsentrer deg heller om ekteskapet.

Gjest Adriane
Skrevet

:hoho: Forhåpentligvis blir det med denne ene gangen ;) (om man skal velge å være positiv ;) )

Veldig kjipt for deg TS, men jeg ville nok valgt nå å selv invitere vennene mine på en hyggelig kveld med god mat og god drikke litt utpå høsten en gang. Rett og slett bare en hyggelig venninnekveld. Med tanke på at din venninne mener at utdrikningslag = utdritningslag, så tror jeg du skal være like glad for at det gikk som det gikk ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært flere i utdrikningslag hvor bruden har måttet selge kyss for kr, frivillig hvor mye mannfolka ga, feks 1 kr er greit. MEN jeg hadde ikke gjort det selv, kysser ingen andre menn enn min kjære.

I dag er det den 12. juli og det er 3 helger igjen av måneden, så for alt du vet så kan det hende at din forlover allerede har planlagt alt og skal overraske deg der og da med et utdrikningslag. Alle jeg har vært i har vært overraskelsesfester hvor bruden ikke har vist om det.

Men uansett så virker det som at forloveden din ikke tok ditt ønske om utdrikningslag noe seriøst, fordi da hadde hun tatt seg tid til planleggingen og invitert mer enn 2 dager før. God ide å invitere til middag selv! Men var jeg deg så hadde jeg hevet meg over henne og invitert henne og, da viser du at du kan ta kontrollen selv så kanskje hun vil få dårlig samvittighet. Kos dere :)

Anonym poster: 4fdc603715928cbeec1f8ae30d3f1c86

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...