anonymious Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Jeg og 3 venner tenkte å reise over til sverige på en såkalt harrytur, tenkte å ta color line båten over fra sandefjord-strømstad. Han som kjører blir 19 i år, jeg blir 18 i år, hun ene blir 16 i år og den siste ble 18 i år. Har vi lov til å ta båten over? Leste noen plasser at noe var lov klokka 16:30 og 19:30, men klarte ikke å forstå hva de mente. Noen som har svar? :-)
kaprifolen Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Såvidt jeg husker kan dere ta alle avganger søn-tor, men fre-lør får dere ikke være med avganger fra 19.30. Også må du huske at ingen av dere får handle alkohol på taxfree på vei til Sverige!
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Såvidt jeg husker kan dere ta alle avganger søn-tor, men fre-lør får dere ikke være med avganger fra 19.30. Også må du huske at ingen av dere får handle alkohol på taxfree på vei til Sverige! Og ikke i selve Sverige heller. Bare øl/cider med lavprosent (maks 3,5 %). Nå vet ikke jeg om dere drar ditt pga alkoholhandling, men greit å vite at reglene er annerledes her i forhold til Sverige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå