Gjest NotSo Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Mulig det er litt vanskelig det her men jeg leter etter en sang hvor det blir sagt LA som i Los Angeles, men det blir dratt ut så det høres ut som LLAAAA. Det er en manns stemme er jeg ganske sikker på, tror den har blitt samplet noen steder også. Noen som har noe peiling?
NancyB. Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Litt vanskeleg, ja. Du har ikkje noko meir å gå på? Sjekk her?
Gjest NotSo Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Har vært der og sett igjennom, men det er 654 sanger listet opp der. Kan ikke sjekke alle de, selv om jeg skulle se bort ifra de jeg vet det ikke er, er det over 600 sanger å sjekke.
Gjest Candy Pie Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Hvor har du hørt sangen, er den gammel, ny, trist, glad ?
Gjest Candy Pie Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Nå har jeg såvidt hørt gjennom fort noen sanger, i disse hører jeg la - Elloith Smith - LA - Jones Brothers - LA Baby Sikkert ikke noen av disse da Anbefaler deg å bare søke og søke og atter søke på youtube Jeg er dessverre ikke god på sånt
Avi Skrevet 12. juli 2012 #7 Skrevet 12. juli 2012 Hvor hørte du den, da? Hvis det var på radio så tror jeg noen av radiokanalene pleier å ha lister liggende på hjemmesida si.
Gjest NotSo Skrevet 12. juli 2012 #8 Skrevet 12. juli 2012 Har ikke funnet den nei Jeg husker ikke hvor jeg hørte den, jeg bare helt tilfeldig kom på akkurat den delen. Jeg tror det var en hip hop sang og en del av refrenget eller introen. Jeg tror også det var samplet fra en annen sang.
kråkefjas Skrevet 12. juli 2012 #9 Skrevet 12. juli 2012 Frank Sinatra - L.A. is my lady er originalen. Hvem som har samplet den vet jeg ikke
Gjest NotSo Skrevet 13. juli 2012 #10 Skrevet 13. juli 2012 Frank Sinatra - L.A. is my lady er originalen. Hvem som har samplet den vet jeg ikke Mulig det er denne men da er det isåfall et cover av den som er brukt for i sangen jeg tenker på er L'en mye mer trekt ut. Fant ingen profesjonelle covere av den som hørtes slik ut :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå