Flo* Skrevet 19. februar 2004 #41 Del Skrevet 19. februar 2004 Biedermeier fra Mitterteich. Kalles for Nostalgi i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 19. februar 2004 #42 Del Skrevet 19. februar 2004 Har "Ting" fra Figgjo til hverdags: http://www.figgjo.no/produkter/serier/ting/ og et gammelt Figgjo servise til fint, arvet av farmor. Trorr vi skal samle på dette til kaffe servise: http://www.alny-glass.no/images/serviser/s...n%20Platina.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 19. februar 2004 #43 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg har servise riviera til 12 personer. Dersom jeg skulle valgt et servise i dag (begynte å spare på det for 12 år sien) ville jeg nok valgt ett annet, men jeg synes fortsatt det er fint. Av glass sparer vi på serien Charlotte Amalie Vi sparer også på juleserviset vinternatt fra Skeidar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 20. februar 2004 #44 Del Skrevet 20. februar 2004 Vi sparer på Cuisine fra Porsgrunn Porselen. De har kjempefine pasta/wok tallerkner og noen spennenede firkantede tallerkner/fat. Vi kommer til å ønske oss de nest største gourmet-tallerknene til bryllupet i tillegg til annet tilbehør til det. Fordelen med dette servicet er at det er så enkelt og stilrent, så man kan dekke bordet i hvilken som helst stil og hvilke farger en føler for der og da! Har ikke bestemt oss for om vi skal ha kaffe-servicet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 20. februar 2004 #45 Del Skrevet 20. februar 2004 Me har Moda Couture både middags- og kaffiservise. (Irriterande at eg ikkje fann bilde av koppane, for dei er veldig stilige!) Dette synst me er stilig, og passe 'pynta'. Dessutan er det så enkelt at det går til alt... Me har fullt sett til 12 - fekk alt til bryllaupet! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå