icecream Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Jeg forstår ikke gutter som skriver fornærmende ting på nettdating sider og dermed plutselig ut av det blå, etter å gitt inntrykk av at de misliker alt du er og gjør, ber deg ut på date? Trodde ting fungerte annerledes på internett enn når dem sjekker opp jenter i baren? 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 Kan du komme med et eksempel på hvordan en slik fyr ville ha skrevet? Ble litt nysgjerrig. Anonym poster: 61e7360603521e96634cef3c71fbf9fd
Guybrush Skrevet 11. juli 2012 #3 Skrevet 11. juli 2012 Folk er som de er. Om de står bak en pc-skjerm eller ved en barddisk spiller liten eller ingen rolle når det kommer til sitt. For enhver idiot du treffer ute finner du like mange på nettdatingsider. Forskjellen er kanskje at mange av de ikke tør å komme med idioti når de står der ansikt til ansikt. Overse de, blokker de og prøv å unngå å la det påvirke deg. De har tydeligvis problemer - tenk at det må være kjipt å være de - men det er ikke ditt problem.
icecream Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2012 Kan du komme med et eksempel på hvordan en slik fyr ville ha skrevet? Ble litt nysgjerrig. Anonym poster: 61e7360603521e96634cef3c71fbf9fd Generalisering. Stereotypisering. Og rakke ned på denne stereotypen. Og deretter plutselig snu om og være "hyggelig". 1
Gjest navnelapp Skrevet 11. juli 2012 #5 Skrevet 11. juli 2012 MIsforståtte pick-up-artist-fakter. Dei har forlese seg på PUA-litteratur, og så innbiller dei seg at dei kan alle triksa i boka, og at alle triks virkar på alle jenter, og spesielt på norske jenter. Men den gang ei. 2
Gjest "gjest" Skrevet 11. juli 2012 #6 Skrevet 11. juli 2012 Jeg forstår ikke gutter som skriver fornærmende ting på nettdating sider og dermed plutselig ut av det blå, etter å gitt inntrykk av at de misliker alt du er og gjør, ber deg ut på date? Trodde ting fungerte annerledes på internett enn når dem sjekker opp jenter i baren? Ikke svar sliike.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #7 Skrevet 11. juli 2012 Tja, fort gjort å bomme med sarkasme/ironi. Jeg skriver ofte slik og de fleste forstår det, men ei reagerte med vantro og sendte en veldig lang og sint mail tilbake. Det var veldig forsiktig i mine øyne, noe om at et par ting i profilen hennes kunne hinte til at visste jeg mitt eget beste så burde jeg nok holde avstand, men at jeg gjør dumme ting rundt attraktive kvinner... Syntes den var litt morsom jeg da men.. Flere slike: ..hjalp tydeligvis heller ikke. Anonym poster: e0be9ca7f9f0ae73f4db48c1c5b8244b
icecream Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 11. juli 2012 (endret) Jeg er dronninga på sarkasme, men det funker ikke helt på internett hvor man ikke kan tyde blikk eller tonefall. Blir altfor mange misforståelser. Det burde disse gutta på sjekkern innse etter hvert også.. Tror ikke dem som skriver til meg mener det sarkastisk da. Tror det er en generelt irritasjon mot visse typer mennesker. Endret 11. juli 2012 av icecream 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #9 Skrevet 11. juli 2012 Jeg er dronninga på sarkasme, men det funker ikke helt på internett hvor man ikke kan tyde blikk eller tonefall. Blir altfor mange misforståelser. Det burde disse gutta på sjekkern innse etter hvert også.. Tror ikke dem som skriver til meg mener det sarkastisk da. Tror det er en generelt irritasjon mot visse typer mennesker. Joda, men det er jo dere som klager over hvor kjedelige de fleste forespørsler fra menn er. Egentlig blir det meste feil uansett, så jeg har sluttet å vurdere så nøye hva jeg skriver. Jeg pønsker ut et eller annet jeg selv synes er litt artig, sender avsted, og hater å repetere meg selv. Litt morsomt er det også at hvis jeg konfronterer ei som klager over kvaliteten på "sjekkereplikkene" med noe sånt som "ok, var hadde en perfekt replikk vært da?" - så er det sjelden hun faktisk har noe svar. Det blir som regel med abstrakte beskrivelser som at det skal være personlig, morsomt, originalt, nytenktende, osv. Om hun selv kan skrive tilsvarende godt anser hun som regel ikke vesentlig. Anonym poster: e0be9ca7f9f0ae73f4db48c1c5b8244b
Gjest Janus Skrevet 12. juli 2012 #10 Skrevet 12. juli 2012 Sannsynligvis er du utsatt for en usikker ung mann som egentlig liker deg, men av ren desperasjon prøver nye fremgangsmåter når det han har gjort tidligere i livet heller ikke fungerer.
Gjest Mog Skrevet 12. juli 2012 #11 Skrevet 12. juli 2012 Vel, hadde jeg hatt en slik dialog med sånne kvinnfolk på nettdating, så hadde jeg ikke svart tilbake. For meg virker det som om de er litt desperate etter å "gå på date" med noen. Kan jo være at disse mennene kanskje må vise sine kamerater at de dater kvinner også? Kun spekulasjon her.
kristian82 Skrevet 12. juli 2012 #12 Skrevet 12. juli 2012 Jeg forstår ikke gutter som skriver fornærmende ting på nettdating sider og dermed plutselig ut av det blå, etter å gitt inntrykk av at de misliker alt du er og gjør, ber deg ut på date? Trodde ting fungerte annerledes på internett enn når dem sjekker opp jenter i baren? Verden er full av idioter. Man må bare lære seg å ikke bry seg. Høres ut som et tilbakestående PUA triks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå