Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere som spiller The Secret World der ute? :)

Hva synes dere om spillet?

Spiller dere Templars, Illuminati eller Dragon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kun spilt betaen for noen uker siden, er litt usikker på om jeg kommer til å kjøpe det med det første egentlig. Spilte Templar iallefall. Var endel mangler følte jeg, men kan jo hende de har rettet opp i de siden jeg prøvde det sist.

Hvordan er quest systemet nå? Si at man har 10 ulike quester man skal gjøre, ser man alle punkter for alle de questene på kartet, eller må man fortsatt scrolle questene for å se hvor man skal? Sånn som det tidligere var, så kunne jeg har løpt rett forbi det jeg skulle gjøre på en quest, pga at det var ikke den questen jeg hadde framme, scrolla jeg meg til den kom den plutselig fram. Litt kjedelig å løpe rundt på hele kartet, for så å ha løpt forbi mange av de questene man skulle gjøre :sinna:

Skrevet

LadyStarlight; spillet er lagt opp på den måten hundre prosent med vilje. Er for at du skal bli mer engasjert i questene og ikke bare løpe blindt fra sted til sted (merket på kartet) uten å egentlig ha peiling på hva du driver med. Om det ikke er for deg er en annen sak, men det er absolutt et bra og velfungerende system. Man kan kun ha fem quests om gangen.

Absolutt et fantastisk spill som jeg kommer til å holde på med fremover. Støtt Funcom, støtt norske spillutviklere!

Gjest Sjarmen
Skrevet

Har spilt i noen dager nå, kjempegøy! Liker at questene føles litt som om du spiller et 1player spill, man lever seg liksom litt mer inn i det enn andre mmorpg som wow. Har ikke prøvd noen instancer enda, tar alltid litt tid før jeg tør å prøve, er redd for å gjøre feil haha. :P

Er illuminati :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...