AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Hei! Vil bare se om det er noen som har opplevd det samme som meg.. Jeg hadde samleie dag en dag etter at mensen var ferdig.. men han kom aldri inn i meg, han hoppet av i svingen. men jeg var på min mest fruktbare periode.. får eggløsning rundt dag 10-11 etter mens. kjente veldig mye stikk og smerter på sidene (ved eggstokkene) dagene rundt eggløsning. Og etter det har jeg fått litt større bryst, som er såre bare rundt brystvorten. Jeg har hatt diare siden eggløsning, og det veklser mellom løs og hard mage. Og har mye hvit aktig utflod ( sorry for ekle info ) som er mer enn vanlig, men pleier alltid å få mest utflod etter mensen ( EL ) I tillegg har jeg MYE LUFT Vær så snill å ikke kom med de dere " bare ta en test " kommentarene ! hehe, vil bare vite om det jeg føler kanskje kan være det jeg tror det er, men tørr ikke å håpe.. han hadde jo ikke utløsning! Anonym poster: cb3b2f314759226cdfd5a2b40aa62af8
Quilliam Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 Mannen trenger verken orgasme eller utløsning for å gjøre en dame gravid. Hvor lenge etter samleie begynte plagene? Det er veldig sjeldent at det kommer innen 2-3 uker.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #3 Skrevet 11. juli 2012 jeg kjente godt at jeg hadde eggløsning 3-4 dager etter samleie.. også etter det har ikke plagene gitt seg.. det er 11 dager siden vi hadde samleie ! har aldri opplevd at EL plagene kan være så lenge! men er så usikker! Anonym poster: beb61eb9ad06a1f7b00ffb4542f6098f
Gjest showhoe Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Jeg er gravid via IVF og vet akkurat når jeg ble gravid. Jeg har hatt mye luft og stikkninger i magen siden. Men kan også være at de har vært å henta ut egg på meg da.. men testen viste positiv i dag tidlig. er det over 2 uker siden du hadde sex.. kan du jo ta en test.. er eneste måten å vite clearblue sin kan vise svar intill 4 dager IKM
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Jeg er gravid via IVF og vet akkurat når jeg ble gravid. Jeg har hatt mye luft og stikkninger i magen siden. Men kan også være at de har vært å henta ut egg på meg da.. men testen viste positiv i dag tidlig. er det over 2 uker siden du hadde sex.. kan du jo ta en test.. er eneste måten å vite clearblue sin kan vise svar intill 4 dager IKM Å gratulerer!! Det er 11 dager siden nå! men om jeg tester når det har gått 2 uker siden jeg hadde samleie, er det 8 dager til mensen kommer, blir det ik litt for tidlig uansett? I dag fikk jeg skikkelig mensen kramper som var sååå vonde, det var nesten som sånne kramper man får før man får diarè også, det kom rett etter jeg hadde spist. og har hele tiden sånn rar stikk/kile føelse på høyre eggstokk som jeg har hatt hele tiden! er veldig i tvil! Anonym poster: beb61eb9ad06a1f7b00ffb4542f6098f
Gjest airam90 Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 Å gratulerer!! Det er 11 dager siden nå! men om jeg tester når det har gått 2 uker siden jeg hadde samleie, er det 8 dager til mensen kommer, blir det ik litt for tidlig uansett? I dag fikk jeg skikkelig mensen kramper som var sååå vonde, det var nesten som sånne kramper man får før man får diarè også, det kom rett etter jeg hadde spist. og har hele tiden sånn rar stikk/kile føelse på høyre eggstokk som jeg har hatt hele tiden! er veldig i tvil! Anonym poster: beb61eb9ad06a1f7b00ffb4542f6098f Hei Er i akkurat samme situasjon som deg Bare at vi prøver å få barn da Hadde eggeløsning rundt 4-8 juli, og da hadde vi mye Jeg har hatt litt stikking i magen, vært oppblåst og litt kvalm på en merkelig måte.... Og er sånn småløs i magen(sorry detaljer ). IKM er rundt den 23... litt tidlig å ta test?!?!
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #7 Skrevet 12. juli 2012 Hei Er i akkurat samme situasjon som deg Bare at vi prøver å få barn da Hadde eggeløsning rundt 4-8 juli, og da hadde vi mye Jeg har hatt litt stikking i magen, vært oppblåst og litt kvalm på en merkelig måte.... Og er sånn småløs i magen(sorry detaljer ). IKM er rundt den 23... litt tidlig å ta test?!?! Oi da burde du ha ikm akkurat når jeg burde få det! min kom den 24 sist måned, så regner med at den kommer rundt den 23-24 denne måneden! ja er nok litt for tidlig ;/ tenker å teste når det har gått 2 uker fra dagen jeg hadde samleie, men føler det er for tidlig, med tanke på når eggløsning var.. så prøver å holde ut til IKM xD uff da! vet hvordan du har det hehe! alt jeg får i meg vil ikke bli der! føler jeg vil på do hele tiden for nummer 2 haha! er oppblåst selv! Jeg vet ikke helt om jeg er gravid, men jeg føler at noe er rart! men samtidig så har jeg følt noe rart før også uten at det har vært noe! Hold meg oppdatert! så skal jeg gjøre det samme sender masse babystøv til dere! Anonym poster: beb61eb9ad06a1f7b00ffb4542f6098f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #8 Skrevet 14. juli 2012 Noen flere???? =) Anonym poster: beb61eb9ad06a1f7b00ffb4542f6098f
Sophie-Ann Skrevet 15. juli 2012 #9 Skrevet 15. juli 2012 Tråden er ryddet for usaklige innlegg, Sophie-Ann, mod 1
Gjest airam90 Skrevet 15. juli 2012 #10 Skrevet 15. juli 2012 Oi da burde du ha ikm akkurat når jeg burde få det! min kom den 24 sist måned, så regner med at den kommer rundt den 23-24 denne måneden! ja er nok litt for tidlig ;/ tenker å teste når det har gått 2 uker fra dagen jeg hadde samleie, men føler det er for tidlig, med tanke på når eggløsning var.. så prøver å holde ut til IKM xD uff da! vet hvordan du har det hehe! alt jeg får i meg vil ikke bli der! føler jeg vil på do hele tiden for nummer 2 haha! er oppblåst selv! Jeg vet ikke helt om jeg er gravid, men jeg føler at noe er rart! men samtidig så har jeg følt noe rart før også uten at det har vært noe! Hold meg oppdatert! så skal jeg gjøre det samme sender masse babystøv til dere! Anonym poster: beb61eb9ad06a1f7b00ffb4542f6098f Har for mye spotting til at jeg tror jeg er gravid Har alltid vært plaget med det, så om det ødelegger for oss når det gjelder prøving også blir jeg lei meg... Arg. Jeg vet jo ikke om det er normalt å kunne bli gravid under prøveperiode om man spotter heller.. Vi får se Håper enda!
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2012 #11 Skrevet 15. juli 2012 Har for mye spotting til at jeg tror jeg er gravid Har alltid vært plaget med det, så om det ødelegger for oss når det gjelder prøving også blir jeg lei meg... Arg. Jeg vet jo ikke om det er normalt å kunne bli gravid under prøveperiode om man spotter heller.. Vi får se Håper enda! Hmm! jeg pleide å spotte i 3-4 dager før mensen når jeg gikk på p piller, men pleier aldri å spotte så lenge før mensen, så aner ikke! Men har hørt akupunktur er bra for folk som har mye spotting? kanskje du kan se litt inn på det men det burde nok gå bra! Jeg har fingrene krysset for deg!! Jeg har ikke så mange stikk på sidene lenger, bare noen få ganger. men det jeg har merket er at brystvortene mine er VELDIG ømme, vært det siden EL, og tror ikke jeg har hatt ømme brystvorter så lenge før.. så får se! jeg føler at jeg kanskje ikke er det, men det er mest fordi jeg vil ikke være FOR sikker, for så å bli skuffet hehe. Men har merket litt annerledes utflod, så det kan kanskje være noe der! Holder deg oppdatert!:D og håper du er gravid ! Anonym poster: beb61eb9ad06a1f7b00ffb4542f6098f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå