AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Er på jakt etter en god og fin highlighter til ansiktet, noen som kan anbefale? Jeg liker ikke masse glitter og skimmer! Må se naturlig ut, vil ikke se ut som en glitterboks i ansiktet... Har sett TheBalm Mary Lou Manizer Luminizer på nett men lurer på om den blir veldig "glittrete"? Anonym poster: aa0df7db5542d4f79dc6154aca9ad6f9
Wednesday Skrevet 11. juli 2012 #3 Skrevet 11. juli 2012 de fra make up store som er i krukker er veldig fine
misscandy Skrevet 11. juli 2012 #4 Skrevet 11. juli 2012 Har selv prövd en del highlitghtere, og hvis du har mulighet til å bestille fra nettet anbefaler jeg deg å kjöpe Lioele blooming shimmer pearl base. Den kan brukes både som highligther og som en makeupbase. Utrolig små shimmer, har fått flere komplimenter når jeg har brukt den Funket derimot ikke såååå bra å bruke som base for min del siden jeg har hud med en veldig rosa undertone, men helt utrolig god som highlighter og i min mening bedre enn de jeg har prövd fra blandt annet makeup store. Minus er vel for noen at de synes den lukter litt for mye parfyme, men for min del synes jeg det er en svak og veldig god lukt. Kjöpte min herfra: http://www.prettyandcute.com/Lioele-Blooming-Shimmer-Pearl-Base-Pink-p84.html
Månestråle** Skrevet 13. juli 2012 #5 Skrevet 13. juli 2012 Jeg liker den flytende highlighterene fra No7 og Mac. Husker ikke hva de heter, men de glitrer ikke. Gir bare et "skinn" liksom.
kills Skrevet 13. juli 2012 #6 Skrevet 13. juli 2012 Jeg bruker Terra Inca fra Guerlain og er veldig fornøyd
icec Skrevet 13. juli 2012 #7 Skrevet 13. juli 2012 (endret) Jeg har thebalm Mary Lou Manizer og den er ganske skimrende ja. Må bruke en lett hånd når jeg påfører den til hverdagsbruk. Ellers så bruker jeg MAC sin cream color base i Pearl og Hush. De er veldig fine. Benefit High Beam er også å anbefale. Endret 13. juli 2012 av icec
Chocoholic Skrevet 13. juli 2012 #8 Skrevet 13. juli 2012 Den mest naturlige jeg vet om er Jemma Kidd dewy glow (fåes kjøpt hos feelunique). Den er helt nydelig, lett å påføre og holder lenge. Kommer i kremform og blander seg derfor fint inn i huden. Den ser veldig naturlig ut og kan fint brukes både på dagtid og kveldstid, i tillegg til om du skal ut/bli tatt bilde av fordi den fotograferes fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå