AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Sjefen jeg har nå har en ufordragelig oppførsel, sier ikke hei i forbifarten, det kommer et gjeip eller et grin av en grimase. Får ikke beskjeder istedenfor kommer det utblåsninger uansett hva det er. Kan reise seg opp fra bordet midt i lunsjen og si en ufordragelig tone at det er mye bedre å fortsette lunsjen for seg selv på kontoret..Har hørt flere ganger at svarene kommer i form av spydige uttalelser.. (så ser jeg en urolig sjef som sitter å febrilsk å gnir seg på fingrene og er bekymret og virker vaklende, prater i ett sett i tillegg som kroppspråket tydelig viser utrygghet.. Ledelsen syns denne sjefen er fantastisk og rydder opp og får orden på ting. Jeg ser bare en udugelig leder.. hva ser dere? Anonym poster: a4e74648cab1c9ae2751a07a6f6029d6
Aldrisur Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 Ser en usikker leder, og ut fra det du skriver dermed en udugelig leder. Men tenker samtidig - hvorfor er han leder og hvorfor dekker ledelsen ham?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå