Gå til innhold

Too Faced chocolate soleil milk chocolate

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd den? Jeg har veldig lys hud og den originale chocolate soleil funker hvis jeg bruker lett hånd, men jeg lurer på om den lysere hadde vært bedre :)

Anonym poster: 43b1bc90d1305eb186dece4888d306c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den helt matt sånn som den andre?

AnonymBruker
Skrevet

*Dytte* :sjenert:

Anonym poster: 43b1bc90d1305eb186dece4888d306c3

AnonymBruker
Skrevet

Ooh, den tror jeg jammen at jeg må prøve! Har alltid likt den originale, men jeg er også såpass lys at den må påføres med ganske lette strøk, og da blir det litt tiltak, i allefall til hverdags. Så hvis de har laget en lysere versjon høres det supert ut! Jeg liker å kunne slurve litt ;-) Håper bare at det er den samme fine brune fargen som er gjort lysere, og ikke en versjon som kommer i en annen "fargeskala", at den er rødere eller mer oransje eller noe sånt.

Vet du hvor den kan kjøpes TS? :-)

Anonym poster: 01c15aa89caceed5056e375fb09af7c6

Gjest Leopard
Skrevet

Er det noen norske sminkebutikker på nett som selger dette produktet? Eventuelt utenlandske sider som er sikre å kjøpe fra? Noen som vet? :)

Skrevet

Den kan kjøpes på Makestyle.no for de som foretrekker norske nettbutikker :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg synes også man må bruke en altfor lett hånd når det kommer til chocolate soleil. Egentlig passer den best til konturing av kinnbein og sånt og ikke til "solpunktene" i hele ansiktet. Hadde vært perfekt med en lysere farge da, den originale krever så mye tid for et naturlig resultat. Men mistenker at milk chocolate har en anelse mer orange farge...? Jaja, jeg stikker til makeupalley for å se om den er like fantastisk som originalen : D

Update: Det står at den er varmere i fargen enn originalen, så mistanken min stemte litt.

Skrevet

Lukter den virkelig sjokolade? :biggrin:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Lukter den virkelig sjokolade? :biggrin:

Ja :hoppendeglad:

Skrevet

Ja :hoppendeglad:

Hjelp, da må man passe på å ikke smake. Men heerlig da! :hjerter:

Skrevet

Jeg syntes denne er mye bedre. Jeg har så lys norsk hud, så den andre blir for mørk.

Den er like bra syntes jeg da. Har brukt den orginale, men jeg syntes jeg ser .. så rar ut med den. Den lyse funker like bra, som sagt.

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg fått denne i posten og brukt den et par dager, så kan jo si hva jeg synes - jeg liker den godt! Den er definitivt lysere enn den vanlige versjonen, og fungerer godt med min meget lyse hud. Jeg var litt redd for at den skulle være varmere i tonen, men det synes jeg heldigvis ikke at den er! Ellers er den ganske lik den originale - matt, legger seg fint, og lukter sjokolade :-) Hvis jeg skulle utsette noe på den må det bli at de kanskje kunne laget den eeenda et bittelite hakk lysere - når de først skulle lage en for lyse folk. Tror de helt porselenshvite av oss fortsatt må bruke en lett hånd for å legge den. Men for all del, den er super!

Anonym poster: 01c15aa89caceed5056e375fb09af7c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...