Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg en iPad eller Samsung nettbrett da dette virker mye enklere enn en tung laptop, men går det an å streame tv-serier på de?

Er helt avhengig av å se serier på nettet og laste de ned skjønner jeg ikke noe av o mannen min er så utrolig treg så derfor pleier jeg å se de på nettet. (jaja vet det er ulovlig)

Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Har asus transformer selv, og det går som oftest fint å se det meste. Noen av vg sine klipp kan gå treigt, men youtube og tv2 sumo går fint. Uansett må du huske å laste ned adobe flash player, ellers er det mye som ikke funker. :) Har ikke så mye peil da det var en kompis av meg som lastet ned det jeg trengte for å se filmer på nett, men jeg tror det funker med flash player altså!

Endret av avocadoen
Skrevet

Kan ipads ha flash da?

Skrevet

Tror ikke iPad har flash. iPhones kan iallefall ikke ha det.

Men Samsungen kan vel sikkert ha flash.

Tør ikke kjøpe meg nettbrett før jeg vet helt sikkert at jeg kan se serier på nett med den, da det er det jeg kommer til å bruke den mest til :fnise:

Skrevet

Alle android telefoner og tablets kan ha flash, ihvertfall en liten stund til html5 tar over. Selv venter jeg spendt på at samsung Galaxy note 10.1 kommer ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...