Gå til innhold

Selge brudekjole - ville du kjøpt denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker litt tilbakemeldinger på annonsen min! Et "krav" da jeg fikk penger av mine foreldre til denne kjolen var at jeg skulle selge den etterpå... lite visste jeg at bruktkjolemarkedet er steinhardt. Men denne kjolen er jo noe for seg selv, mener jeg, og veldig "in" i tidene der Mad Men og 50talls stilen er på mote!

Hva tror dere om informasjonen som er lagt ved, samt bilder? Ville du kjøpt denne kjolen?

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=35985339

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var veldig fin. :hjertesmil:

• Liker 7
Skrevet

Nyyydelig!!

AnonymBruker
Skrevet

Skriv størrelsen på kjolen i overskriften. Jeg gidder sjelden å gå inn på annonser uten det i overskriften for det er så kjedelig å bla gjennom 1000 kjoler som ikke er min størrelse.

<br /><br /> Anonym poster: 9d67cf1489f698fca7532b0e6ec9fb21

• Liker 11
Skrevet

Fin kjole, men tror du har priset den altfor høyt.

Skrevet

Fin kjole, men tror du har priset den altfor høyt.

• Liker 7
Skrevet

Takk for raske svar. Skal skrive str i overskriften. Ønsker jo å få litt for den, men er klar over at jeg gjerne burde gå lavere i pris ja... får se hva responsen blir etter noen dager!

Gjest Lady Di
Skrevet

Ja, men jeg ville kanskje ha fjernet den sløyfen bak. Syns det er litt synd du skal selge den, kjolen kunne enkelt blitt forandret til en selskapskjole som du kunne brukt mange ganger.

• Liker 1
Skrevet

jeg har ikke gifteplaner, men herlighet for en drøm av en kjole. Perfekt!

flott annonse :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den var utrolig nydelig! Blondekanten nederst på kjolen er ikke helt min stil, men den kan man kanskje bare ta av? Uansett, utrolig fin ellers! :)

Men 12.000,-? For en brukt kjole? Hm....

Jeg har aldri vært brud, så jeg bare spør. :)

Anonym poster: 138a39bacd48a08b767fece4afe8cb85

• Liker 3
Skrevet

Nydelig brudekjole! Men å be om 12 000 for den, når du har oppgitt at den koster 16 000 ny tror jeg kan gjøre at eventuelle kjøpere vil prute en del. Det er vanlig å selge kjolene for 1/3 av nypris.

Kjolen er svært spesiell, så du kan være heldig. Min var også veldig spesiell, og unik i Norge, så jeg fikk solgt den etter 1 dag. + at det var flere som ringte etter den etter den var solgt og ville kjøpe den igjen av hun jeg solgte den til. Så man kan være heldig. :happy:

• Liker 6
Gjest Lady Di
Skrevet

Nydelig brudekjole! Men å be om 12 000 for den, når du har oppgitt at den koster 16 000 ny tror jeg kan gjøre at eventuelle kjøpere vil prute en del. Det er vanlig å selge kjolene for 1/3 av nypris.

Kjolen er svært spesiell, så du kan være heldig. Min var også veldig spesiell, og unik i Norge, så jeg fikk solgt den etter 1 dag. + at det var flere som ringte etter den etter den var solgt og ville kjøpe den igjen av hun jeg solgte den til. Så man kan være heldig. :happy:

En tredjedel for en kjole som er brukt EN gang??! Nei..

Mingle, jeg foreslår at du kontakter en blogger eller flere, og får en "salgs annonse" der. Du bør ikke gå mer ned i pris dersom kjolen bare er brukt på bryllupsdagen din. Nydelig kjole!

• Liker 2
Skrevet

Kjempeflott kjole! Den var virkelig nydelig. Men jeg tror også du har priset den for høyt. Jeg tror heller du får 6 - 8000,- for den. Jeg har sett mange annonser og jeg ser at kjolene ligger ute for ca. 1/3 av nypris, og da er de fleste kjolene bare brukt 1 gang. Men håper du får solgt din, den var iallefall flott :)

Skrevet

Jeg tror faktisk dette er den søteste brudekjolen jeg noen gang har sett..Jeg tror ikke jeg hadde kjøpt den fordi jeg ønsker meg litt annerledes "skjørt" men den er utrolig søt / sjarmerende og ser for meg at du får mange henvendelser! :)

Prisen er kansje litt stiv ja. Er det ikke vanlig med halv pris på brukte brudekjoler?

Skrevet

Takk for mange svar! Driver og oppdaterer annonsen fortløpende, hehe, men Finn.no vil ikke la meg endre overskriften mer enn én gang før de må godkjenne den på ny. Finjustering. Vet ikke om det har så mye for seg. Tror jeg sier meg fornøyd med overskrift og innhold nå, så får jeg se an prisen etter hvert.

Hadde jo vært utrolig gøy å ta vare på den, men tro det eller ei, den tar kjempestor plass, og har skapt et hull i lommeboken. Og tror den er altfor "fin" til å bruke som selskapskjole noen gang. Er sjelden jeg blir invitert i SÅ fine selskaper ;) dessuten krever den at jeg ikke går opp et milligram til i livet...

Skrevet

Vakker kjole

Skrevet

Kjempenydelig brudekjole! Noe sånt ville jeg ha valgt om jeg skulle giftet meg igjen, noe jeg heldigvis ikke skal...hehe

Jeg kjøpte min ny for 12.000 og fikk 7000,- for den, så prisen er kanskje litt høy, men det er jo ingen grunn til at du skal sette ned prisen med det samme, ha litt is i magen så dukker nok den rette kjøperen opp. lykke til :)

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg hadde lagt inn brystmål også om jeg var deg. B-C-cup kan være så mangt!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som kjøper på Finn kan jeg bare dele egne erfaringer:

Kjolen må være iallefall halv pris, alle andre er dette eller lavere. Den er altså for høyt priset.

En annen ting er å legge inn fulle kroppsmål; i cm, ikke klesstørrelse.

Jeg endte opp med mange besøk uten resultat fordi selgere bare satte inn størrelse, men ikke nøyaktige mål.

Det mest irriterende er når de skriver "str 38" - men så er den gjerne sydd inn litt. Da tilsvarer den gjerne ikke str 38.

Jeg personlig ville ikke kjøpt akkurat den, selv om den var umåtelig vakker. Men så er det en "one of a kind" kjole også da.

Folk vil enten elske eller mislike kanten nede på kjolen.

Anonym poster: 6d5b01c783f2b76ec0e27f150447100c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...