AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Jeg er på jakt etter en concealer som ikke legger seg i linjene under øynene. Har hørt at det lønner seg at den er tyntflytende? Og lysreflekterende? Stemmer det? Aner ikke hva jeg ser etter. Sliter ikke spesielt med poser eller lillafarge under øynene, vil bare ha en concealer som jevner litt ut. Bruker nå foundation og pudder under øynene, og etter en liten stund blir linjene enda mer forsterket. Jeg er 25 år, hvis det har noe å si har også ganske fuktfattig hud. <br /><br /> Anonym poster: 372616ea0a16611cf5a421c2818f877e
Gjest gjest17 Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 YSL "touche éclat" er bra også La Prairie sin "light fantastic". Stikk innom ett parfymeri å test dem ut.
Gjest Macaron Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Jeg bruker Estee Lauders Ideal Light, jeg synes i grunnen den er bedre enn Touche Éclat (brukte sistnevnte i flere år før jeg begynte å tenke over at jeg egentlig ikke var 100 % fornøyd med den..!)
Djungelvrål Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Disse pennene som f.eks YSL sin dekker ikke på langt nær nok hvis man har veldig blå ringer under øynene. Dette er min favoritt: http://www.sephora.com/diorskin-nude-skin-perfecting-hydrating-concealer-P247347 Den er fuktighetsgivende, kremete, dekkende, finnes i 4 farger og er drøy. Men den koster litt. Har fargen 003, de to lyseste er alt for hvite.
Figaro Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Disse pennene som f.eks YSL sin dekker ikke på langt nær nok hvis man har veldig blå ringer under øynene. Dette er min favoritt: http://www.sephora.c...ncealer-P247347 Den er fuktighetsgivende, kremete, dekkende, finnes i 4 farger og er drøy. Men den koster litt. Har fargen 003, de to lyseste er alt for hvite. Etter tips her inne (kanskje det var deg ) så kjøpte jeg denne på Color Line tidligere i sommer. Og det er virkelig den beste jeg noensinne har prøvd, og jeg har prøvd rimelig mange! 001 er min perfekte mach, men jeg er rimelig lys.
Gjest Tigress Skrevet 13. juli 2012 #6 Skrevet 13. juli 2012 SkinFood Salmon Dark Circle Concealer. Må kjøpe på eBay. Eg elskar han.
Månestråle** Skrevet 13. juli 2012 #8 Skrevet 13. juli 2012 Jeg bruker pro longwear av MAC som jeg syns jeg kjempebra. Den sitter som støpt og er heller ikke så dyr (160,- tror jeg). Har prøvd andre concealere fra MAC men de likte jeg ikke. Har også vært veldig fornøyd med concealere fra Maybelline, men de som de har nå er for mørke for meg. Jeg bruker fargene NW15 og 20 på concealeren fra MAC btw.
Gjest Tigress Skrevet 13. juli 2012 #9 Skrevet 13. juli 2012 Jau, og så gløymde eg å skrive at SkinFood er cruelty free. For dei av oss som bryr oss om slikt.
Svima2 Skrevet 13. juli 2012 #10 Skrevet 13. juli 2012 Har vært fornøyd med de "pennene" fra både YSL og Chanel. Har riktig nok ikke veldig mørke ringer under øynene, men de dekker godt nok for meg og sitter uten å legge seg i rynker.
Djungelvrål Skrevet 13. juli 2012 #11 Skrevet 13. juli 2012 Kjøpte TimeBalm concealeern på nett, den skulle være sååå bra og den kaket seg jo verre enn noen annen jeg har prøvd. Tror kremconcealer er det beste for meg. Noen som har prøvde FitMe concealen fra Maybelline??
Gjest Badabing Skrevet 13. juli 2012 #12 Skrevet 13. juli 2012 YSL sin er faktisk en av få som har "kaket seg" hos meg. Nå bruker jeg en fra Clinique, og den kaker seg ikke, men dekker ikke sånn veldig godt om jeg har sittet for lenge på KG om kvelden..
Gjest Macaron Skrevet 15. juli 2012 #13 Skrevet 15. juli 2012 Jeg opplevde også at YSL kaket seg, og byttet faktisk også til Clinique en periode. Men etter å ha brukt den i et halvt års tid fant jeg også ut at jeg ikke syntes den dekket optimalt, og da testet jeg Estee Lauder isteden. Den har jeg nå brukt i flere år, og er veldig fornøyd. Legger seg ikke i de fine linjene rundt øynene, og den dekker godt gjennom hele dagen. Jeg bruker den lyseste nyansen om vinteren og den nestlyseste om sommeren (veldig lys hud, ja.. )
Sugar&Spice Skrevet 15. juli 2012 #14 Skrevet 15. juli 2012 Skriver under på YSL-anbefalingen. Jeg har hatt den i alle år og elsker den! Utrolig bra.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2012 #15 Skrevet 15. juli 2012 Jeg opplevde også at YSL kaket seg, og byttet faktisk også til Clinique en periode. Men etter å ha brukt den i et halvt års tid fant jeg også ut at jeg ikke syntes den dekket optimalt, og da testet jeg Estee Lauder isteden. Den har jeg nå brukt i flere år, og er veldig fornøyd. Legger seg ikke i de fine linjene rundt øynene, og den dekker godt gjennom hele dagen. Jeg bruker den lyseste nyansen om vinteren og den nestlyseste om sommeren (veldig lys hud, ja.. ) Estee lauder ideal light?<br /><br /> Anonym poster: 372616ea0a16611cf5a421c2818f877e
Gjest BabyBlue Skrevet 15. juli 2012 #17 Skrevet 15. juli 2012 Helena Rubinstein sin Magic Concealer er tyntflytende og dekker det den skal dekke under øynene mine. Fargeutvalget er noe knapt, men det blander seg veldig fint med hudtonen. Den er veldig drøy i bruk og er ikke den dyreste på markedet heller om man bestiller på nett eller får den på tac free.
Gjest Macaron Skrevet 15. juli 2012 #18 Skrevet 15. juli 2012 Jeg synes Magic Concealer fra HR blir FOR tyntflytenfe igjen jeg da.. Den glir liksom bare utover huden min og synes ikke den dekker noe som helst. Men mulig huden under øynene mine er unormalt "glatt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå