Gå til innhold

Hvordan klarer enkelte det..?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har to forhold bak meg, og det siste er det mest seriøse...

Vel, det er nå over et år siden sist, og jeg savner han enda. Jeg har bare møtt en etter han, men av forskjellige grunner kan det ikke fungere mellom oss, selv om det i teorien er beste typen en kan være sammen med.

Vel, poenget mitt er... Hvordan i hel---- greier folk å finne seg nye typer hele tiden?Eller i det hele tatt potensielle kjærester?

Er ikke slik at jeg sitter på ræva hele dagen, jeg er mye ute med venner og slikt, men finner søren meg aldri noen!

Er det jeg som har for store krav eller?

Er ikke på søken etter kjærlighet, men er åpen og har øynene med meg ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet
Jeg har to forhold bak meg, og det siste er det mest seriøse...

Vel, det er nå over et år siden sist, og jeg savner han enda. Jeg har bare møtt en etter han, men av forskjellige grunner kan det ikke fungere mellom oss, selv om det i teorien er beste typen en kan være sammen med.

Vel, poenget mitt er... Hvordan i hel---- greier folk å finne seg nye typer hele tiden?Eller i det hele tatt potensielle kjærester?

Er ikke slik at jeg sitter på ræva hele dagen, jeg er mye ute med venner og slikt, men finner søren meg aldri noen!

Er det jeg som har for store krav eller?

Er ikke på søken etter kjærlighet, men er åpen og har øynene med meg ;)

Som jeg skulle skrevet det selv :-?

Gjest som Factor
Skrevet
Hvordan i hel---- greier folk å finne seg nye typer hele tiden?Eller i det hele tatt potensielle kjærester?

Fordi de:

A) er redde for å være alene

B) er ikke så kresne som andre

C) Trives med å fly fra blomst til blomst/ klarer ikke å slå seg ned

D) trenger bekreftelse gjennom det å ha kjæreste

E)

F)

G)

Noen tanker om spørsmålet ditt. Kjenner folk som knapt har vært uten kjæreste siden de var 15 (max 2 uker kanskje, men helst overlapping av to typer), mens andre kule, oppegående, pene, smarte venner av meg har gått single i åresvis. Merkelig.....

Skrevet

Eller kanskje de rett og slett ikke finner den de leter etter - og derfor "prøver" flere enn du ville gjort?

Kanskje de er den typen menneske som tiltrekker seg andre og faller for dem lettere enn du gjør?

Eller kanskje de i utgangspunktet er mer open?

For det virker ikke som om du er open for et nytt forhold - bare en følelse jeg får ut fra det du skriver.....

:roll:

Skrevet

Eller kanskje de rett og slett ikke finner den de leter etter - og derfor "prøver" flere enn du ville gjort?

Kanskje de er den typen menneske som tiltrekker seg andre og faller for dem lettere enn du gjør?

Eller kanskje de i utgangspunktet er mer open?

For det virker ikke som om du er open for et nytt forhold - bare en følelse jeg får ut fra det du skriver.....

:roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Er vel kanskje enig i deg der, er vel ikke videre ÅPEN for nytt forhold akkurat.. men om jeg ser en mulig en, så ville jeg såklart sjekket ut om det kan være noe der...

Gjest Madam Felle
Skrevet
Er vel kanskje enig i deg der' date=' er vel ikke videre ÅPEN for nytt forhold akkurat.. men om jeg ser en mulig en, så ville jeg såklart sjekket ut om det kan være noe der...[/quote']

Er ikke så veldig enkelt å sjekke ut mulighetene når du egentlig ikke er ute etter et forhold.

Tror en må være klar på alle plan før en finner den en søker etter.

Skrevet

Kanskje du skulle bite i deg det "dumme" som har vært med han som det var seriøst med (om det er praktisk mulig) Det virker som om du ikke helt er ferdig med han uansett...... ofte er vel bare en pause det som skal til....

Best regards :P

Skrevet

Den tanken har også streifet meg. Ble singel for over 5 år (!!!) siden, har vært endel og flørtet, men har ikke sett noen for meg som 'kjæreste-kandidat' Selvfølgelig begynte jeg og tenke om jeg skulle forbli singel resten av livet....??! MEN, her før jul traff jeg plutselig MANNEN!! Det sa bare pang og alt falt bare på plass. Det er nok han jeg har venta på ;o)

Så, kos deg med singel-tilværelsen, den rette finnes nok der ute og dukker nok opp når du minst venter det.... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...