Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig synest jeg denne dagen er litt pes, spesiellt fra handelstanden. Det eneste som er fint med dagen er at en får et lite spark bak, og gir sin kjære ekstra oppmerksomhet. Litt kjedelig for dem som blir skuffa, fordi de har så store forventninger... Nuvel

Jeg ble tipsa av gutta på jobben om en kjempe presang til mannen min. Jeg skal nemlig lage et klippekort til helten min med forsjellige klipp. Disse klippene kan han benytte når han vil og jeg må stille opp :ler: Kan hende jeg kommer til å angre på noen men jeg tror egentlig at vi kommer til å få mye morro ut av det. Dette skal med på klippekortet:

Sex, slippe å ta ut av oppvaskmaskin, sex (mange sex klipp), vaske bilen, støvsuge, sug.. :oops: , stå opp med barna osv.

På dette klippekortet har jeg selvfølgelig skrevet under på at alle klippene kan tas ut når min mann ønsker det, og da har jeg bare å stille :ler:

Dette må vel vere et godt tips nå i disse materialtistiske tider!

Noen som har noen gode forslag til klipp eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ho ho, arti... He he, hva hvis du har en dårlig dag ;)

Forslag til klipp kan jo være full kroppsmassasje, lekker middag med levende lys (og bare dere to!!!;)), striptease... Ikke mye til forslag, men kanskje det bringer fler tanker! :)

Gjest Brunhilde
Skrevet

Tips? Skal vi se...

* massasje

* kroppsmaling

* tur med innlagt sexpause

Bare fantasien setter grensen (og sømmeligheten grenser for hva som kan skrives her...)

Kos deg!

Skrevet

Takk, takk :) Begynner å få litt prestasjons angst allerede :ler: Neida, får være litt lur å sette opp ting som en selv også synest er OK og som lar seg gjennomføre :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Er nok det beste det, ikke skriv opp noe du ikke vet du er helt klar for, det kan jo fort bli litt dumt... :)

Du får ha en fin valentins dag da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...