Gå til innhold

titanringar.com - har de norske bokstaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp blitt forlovet. :happy: Nå er vi på jakt etter ringer. Jeg synes de på svenske titanringar.com ser så fine ut. Men: jeg har jo gått hen og funnet meg en fyr med en norsk bokstav i navnet. Nettbutikken har ferie til slutten av mnd og svarer ikke på mail. Kanskje noen her vet om titanringar kan gravere æ/ø/å?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke kontakte dem og spørre? :)

Skrevet

Det kommer sikkert ann på graveringsutstyret, men vil tro de gjør sitt for å hjelpe dere.

Men bor dere i Norge? Da vi var i kontakt med titanringar så leverte de ikke til Norge pga problemer med toll og at vi ikke er i EU (det var iallefall svaret vi fikk). Men de kan sende til bekjente dere evt har i Sverige da som så videresender til dere.

Skrevet

Kan du ikke kontakte dem og spørre? :)

Les innlegget mitt en gang til ;)

Det kommer sikkert ann på graveringsutstyret, men vil tro de gjør sitt for å hjelpe dere.

Men bor dere i Norge? Da vi var i kontakt med titanringar så leverte de ikke til Norge pga problemer med toll og at vi ikke er i EU (det var iallefall svaret vi fikk). Men de kan sende til bekjente dere evt har i Sverige da som så videresender til dere.

Det der hadde jeg jo faktisk ikke tenkt på! Jeg så noen her inne som hadde bestilt derfra og tenkte derfor at det går greit, men nå ser jeg jo at det står med bitteliten skrift et sted på sidene deres at de ikke sender til Norge. Jaja, svenske bekjente har vi jo - blir det fra titanringar ordner det seg :)

Skrevet

Om man ikke kjenner noen i Sverige og man ikke har så lang reisevei, så kan man be om å få de tilsendt til et postkontor i f.eks Strømstad og så hente de ut der

Gjest navnelapp
Skrevet

Å er i det svenske alfabetet, så viss det er å-en som er problemet kan du la bekymringane fare. :-) Det er litt meir usikkert med æ og ø.

Skrevet

Om man ikke kjenner noen i Sverige og man ikke har så lang reisevei, så kan man be om å få de tilsendt til et postkontor i f.eks Strømstad og så hente de ut der

godt poeng!

Å er i det svenske alfabetet, så viss det er å-en som er problemet kan du la bekymringane fare. :-) Det er litt meir usikkert med æ og ø.

mnei, det er en ø.

nå fant vi forsåvidt også et norsk sted med fine titanringer, så det kan hende vi hopper over hele problemet. :lol:

Skrevet

godt poeng!

mnei, det er en ø.

nå fant vi forsåvidt også et norsk sted med fine titanringer, så det kan hende vi hopper over hele problemet. :lol:

Hvilket norsk sted er dette? Har en mann som ønsker seg en titanring, kjekt med tips. :)

Skrevet

Hvilket norsk sted er dette? Har en mann som ønsker seg en titanring, kjekt med tips. :)

gifteringen.no er nettsiden - også har de verksted/butikk i Nittedal. Har søkt litt på nett, og det virker som om folk som har kjøpt der er veldig fornøyd :)

Skrevet

gifteringen.no er nettsiden - også har de verksted/butikk i Nittedal. Har søkt litt på nett, og det virker som om folk som har kjøpt der er veldig fornøyd :)

Takk for tipset, denne må jeg vise mannen. Kanskje det blir ring på han også...

Skrevet

Takk for tipset, denne må jeg vise mannen. Kanskje det blir ring på han også...

jeg fant et par andre norske steder også. Husker ikke navnene (ble glemt fort siden de ikke var helt min smak), men om du søker på "gifteringer titan" e.l. burde de dukke opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...