Gå til innhold

Jeg vil ikke være singel lenger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt lei meg for tiden :(

Er 26 år og har aldri hatt kjæreste. Har ikke vært på date en gang :sjenert:

Hittil har ikke dette vært et stort problem, fordi jeg hadde en del single venninner. Men i det siste har de en etter en fått seg kjæreste, og nå gjenstår det faktisk bare 1 singel venninne. Jeg er selvfølgelig kjempeglad på dens vegne. Venninnene mine er fantastiske mennesker som nesten alltid vil finne på noe med meg. Seff har de kjærestekvelder innimellom, men det er helt greit. men jeg merker at det er anderledes nå som de fleste er i forhold.

Så til problemet. Jeg vil ikke være singel lenger :sukk: føler meg så alene, og har så lyst å finne en jeg liker, som liker meg tilbake. Har aldri hatt følelser for noen, og føler at det er på tide (er tross alt snart 30!!) Begynner å bli litt småstressa, både fordi jeg snart er den eneste single i venninnegjengen og fordi jeg begynner å dra på åra. Hehe.

Men hvor i alle dager er han?? Skjønner ikke hvordan han plutselig bare skal dukke opp når jeg minst venter det :sukk: <br /><br /> Anonym poster: 46afa0523abb7a50a0fe2e02ccce8a2c

Videoannonse
Annonse
Gjest Nanna87
Skrevet

Jeg forstår at du føler deg alene når resten av gjengen har fått seg kjærester. Men har du prøvd å dra ut, treffe nye mennesker?

Hva med å dra ut på byen alene, evt begynne med nye aktiviteter?

Vinkurs?

Man finner mannen når man ikke venter det, ikke gi opp han finnes det ute. Men mye er avhengig av din interesse for leting. Synes du skal fortelle vennene dine at du gjerne vil finne noen, hva med å spørre kjærestene deres om de har noen single kompiser?

Har du aldri hatt kjæreste... Er det noen spesiell grunn?

Lykke til :D

Skrevet

TS: Ja, du bør nok komme deg ut, og som Nanna87 sier, så søk på nett om det er kurs/møter med en aktivitet du selv liker. Noe finnes det der ute.

Du møter før eller siden en kjekk kar du liker. :-)

Skrevet

sukker.no og møteplassen er jo også noe du kan prøve..

AnonymBruker
Skrevet

Nettdating! Funker nesten alltid :-)

Anonym poster: a5877ad810df25bd67691feed26d04d2

Skrevet

Jeg vet ikke, men de der rådene om å "slutte å lete, så kommer han".. Eller "når du minst venter det, så plutselig skjer det!".. Jeg tror de er litt skumle, fordi jeg tror du må være åpen for å treffe en kjæreste for at du faktisk skal få det til.

Veldig mange overbeviser seg selv om at de eeeeeeeeeegentlig ikke var på utkikk, når kjæresten er vel på plass såklart. Det er vel liksom litt kulere at det bare skjedde, helt ut av det blå, enn å innrømme at man lengtet og lette etter noen.

Dessuten blir det bare til at man later som om man har sluttet å lete, for seg selv og alle andre, og dermed sender du gjerne ut noen rimelig pussige signaler :fnise:

Utover det tenker jeg at du må ut der, enten det er på byen, på nett, på kurs eller andre ting. Hev blikket, pynt deg litt, flørt, åpne opp for kontakt. Og se om ikke du treffer på noen du kan like litt ekstra godt, og se om ikke det utvikler seg videre til noe fint :)

• Liker 5
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Hvorfor ikke prøve nettdating? Jeg er på vei fra en nå :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Vil du ha en kjæreste for å ha statusen som kjæreste eller vil du bli ilag med noen som du er forelsket og glade i?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg er jo en del ute, på byen hvertfall. Vært ute de siste tre helgene i hjembyen. Så jobber jeg nå i sommerferien, ikke at det er noen interessante folk der.

Nettdating er ikke noe for meg tror jeg. Tok en kjapp titt på utvalget på sukker, og kan ikke si jeg ble imponert :sjenert: <br /><br /> Anonym poster: 46afa0523abb7a50a0fe2e02ccce8a2c

Gjest Svampebob1
Skrevet

TS her.

Jeg er jo en del ute, på byen hvertfall. Vært ute de siste tre helgene i hjembyen. Så jobber jeg nå i sommerferien, ikke at det er noen interessante folk der.

Nettdating er ikke noe for meg tror jeg. Tok en kjapp titt på utvalget på sukker, og kan ikke si jeg ble imponert :sjenert: <br /><br /> Anonym poster: 46afa0523abb7a50a0fe2e02ccce8a2c

Du gir ikke deg selv store sjansen, med andre ord?

Skal du bruke nettdating, så må du ta deg tid til å spane. Min erfaring er at om man er kresen, så dukker ikke slike potensielle kjærlighetsofre opp så veldig ofte ;-).

Skrevet

TS: Selvsagt bør du foreta deg noe som du selv er komfortabel med. Du nevner at nettdating er noe som kanskje passer bedre for andre.

Det virker også som om du helst vil møte en potensiell partner på de utestedene hvor du selv er. Hva med å kanskje dra på andre steder? Det kan hende at du eventuelt møter noen der?

Skrevet

Samme her! Har gått ca 4,5år siden siste forhold da. Men jeg tror for alle at han dukker opp når du minst venter det. Heller vente på han enn å bare finne en for å ha en kjæreste og ikke være så foresket eller betatt i han.

Gå heller på noen kurs hvor det også går gutter, dansekurs, malekurs, fotokurs+++

Da har dere noe felles å snakke om og du kan se han flere ganger før du viser din interesse.

Ellers så kan du gå å lage deg en profil på matvh.com, sukker.no, møteplassen....

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Samme her! Har gått ca 4,5år siden siste forhold da. Men jeg tror for alle at han dukker opp når du minst venter det. Heller vente på han enn å bare finne en for å ha en kjæreste og ikke være så foresket eller betatt i han.

Gå heller på noen kurs hvor det også går gutter, dansekurs, malekurs, fotokurs+++

Da har dere noe felles å snakke om og du kan se han flere ganger før du viser din interesse.

Ellers så kan du gå å lage deg en profil på matvh.com, sukker.no, møteplassen....

Jeg har aldri hørt om noen som har møtt hverandre på kurs. Har du?

• Liker 1
Skrevet

Hvor bor du? Du kan gå på blind-date med en kompis av meg og typen, haha.

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg også ønsker meg en kjæreste, men først og fremst ønsker jeg å bli forelsket. Det er så lenge siden sist at jeg ikke husker hvordan det var en gang....

Men jeg vet jo at det fremdeles eksisterer siden det er så mange lykkelige par der ute.

Skrevet

Jeg også ønsker meg en kjæreste, men først og fremst ønsker jeg å bli forelsket. Det er så lenge siden sist at jeg ikke husker hvordan det var en gang....

Men jeg vet jo at det fremdeles eksisterer siden det er så mange lykkelige par der ute.

Jaaaa, jeg skulle så gjerne møtt noen som fikk frem en forelska-følelse i meg. Det er så mange evigheter sider at jeg lurer på om jeg "dead inside" :I

Gjest "gjest"
Skrevet

Jaaaa, jeg skulle så gjerne møtt noen som fikk frem en forelska-følelse i meg. Det er så mange evigheter sider at jeg lurer på om jeg "dead inside" :I

Har lurt på det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Skal på byen i dag, så kanskje han også er der :)

TS<br /><br /> Anonym poster: 46afa0523abb7a50a0fe2e02ccce8a2c

AnonymBruker
Skrevet

Hm. Hvorfor kommer det sånn <br> bak det jeg skriver? :klo:

TS<br /><br /> Anonym poster: 46afa0523abb7a50a0fe2e02ccce8a2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...