Gjest Nanna87 Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Enkelt å greit. Hva mener menn om kvinner som sminker seg for mye, da mener jeg overdreven sminking' men det ser pent ut alikevell. Foretrekker dere naturlige kvinner uten sminke? Eller er det opp til vær enkelt? Fortell din mening =)
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 WHO THE HELL CARES?!?! Dette har vært diskutert her inne til det uendelige, og konklusjonen er stort sett alltid den samme: menn har ulike preferanser! Noen liker damer med mye sminke, noen liker damer uten sminke, og de fleste liker damer med naturlig sminke. Smink deg hvis du vil, hvis ikke lar du være. Anonym poster: 32979afd739b6323bc66cdc2de3616f4 5
Gjest Svampebob1 Skrevet 11. juli 2012 #3 Skrevet 11. juli 2012 Sminke er fint.. Uten sminke er og fint.. Det viktigste er at hun er søt på innsiden også ;-). 1
lalaB Skrevet 11. juli 2012 #4 Skrevet 11. juli 2012 WHO THE HELL CARES?!?! Dette har vært diskutert her inne til det uendelige, og konklusjonen er stort sett alltid den samme: menn har ulike preferanser! Noen liker damer med mye sminke, noen liker damer uten sminke, og de fleste liker damer med naturlig sminke. Smink deg hvis du vil, hvis ikke lar du være. Anonym poster: 32979afd739b6323bc66cdc2de3616f4 Det må vel gå ann å svare folk på en ordentlig måte alikevell?? Er ikke alle som har vært medlem like lenge som deg vettu.. 10
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #5 Skrevet 11. juli 2012 Det må vel gå ann å svare folk på en ordentlig måte alikevell?? Er ikke alle som har vært medlem like lenge som deg vettu.. Jeg har vært medlem her kortere enn TS, men har fått med meg en haug sånne diskusjoner likevel. Og jeg synes de er så tåpelige. "liker menn at jeg ser sånn eller sånn ut? Hva er penest? Pliiiiiz svar så jeg kan endre utseendet mitt etter hva fremmede menn på internett foretrekker." Minner meg mest om ungdomsskolen. Anonym poster: 32979afd739b6323bc66cdc2de3616f4 Anonym poster: 32979afd739b6323bc66cdc2de3616f4 5
Gjest Madelene1 Skrevet 11. juli 2012 #6 Skrevet 11. juli 2012 WHO THE HELL CARES?!?! Dette har vært diskutert her inne til det uendelige, og konklusjonen er stort sett alltid den samme: menn har ulike preferanser! Noen liker damer med mye sminke, noen liker damer uten sminke, og de fleste liker damer med naturlig sminke. Smink deg hvis du vil, hvis ikke lar du være. Anonym poster: 32979afd739b6323bc66cdc2de3616f4 istedenfor å bruke tiden din på å "kjefte" slik, så kan du jo bruke samme tiden på å svare ts om hva du syns om damer med/uten sminke? Folk må få lov til å spørre uten at enkelte skal koke over. 3
lalaB Skrevet 11. juli 2012 #7 Skrevet 11. juli 2012 Jeg har vært medlem her kortere enn TS, men har fått med meg en haug sånne diskusjoner likevel. Og jeg synes de er så tåpelige. "liker menn at jeg ser sånn eller sånn ut? Hva er penest? Pliiiiiz svar så jeg kan endre utseendet mitt etter hva fremmede menn på internett foretrekker." Minner meg mest om ungdomsskolen. Anonym poster: 32979afd739b6323bc66cdc2de3616f4 Anonym poster: 32979afd739b6323bc66cdc2de3616f4 er flere temaer som jeg syns er tåplige også, men da er det jo bedre å la vær å svare dem, framfor å være spydig 4
Gjest Nanna87 Skrevet 11. juli 2012 #8 Skrevet 11. juli 2012 WHO THE HELL CARES?!?! Dette har vært diskutert her inne til det uendelige, og konklusjonen er stort sett alltid den samme: menn har ulike preferanser! Noen liker damer med mye sminke, noen liker damer uten sminke, og de fleste liker damer med naturlig sminke. Smink deg hvis du vil, hvis ikke lar du være. Anonym poster: 32979afd739b6323bc66cdc2de3616f4 Hei kjære hissige anonyme person. Du er nesten litt søt synes jeg... Jeg har ikke vært medlem hær inne så lenge, å lurte svært mye på dette spørsmålet. Du må tolerere at mennesker lurer på forskjellige spørsmål vettu. Hvis ikke kan du like godt logge deg av;) Det er jo tross alt er et " diskusjonsforum" ... Men du har kanskje misforstått? Du er uansett søt da. Lykke til <3 Puuusipus..
Gjest Nanna87 Skrevet 11. juli 2012 #9 Skrevet 11. juli 2012 Sminke er fint uansett 'så lenge man ikke overdriver. Selv går jeg uten sminke hele tiden, fordi jeg finner sminke som irriterende og stressende. Men takk for svar, til de som klarte å svare konkret uten å være 14 år... Dere er hærlige folkens
Guybrush Skrevet 11. juli 2012 #10 Skrevet 11. juli 2012 Ja takk til variasjon. At ei jente kjører full "fotoshootmakeup" noen ganger kan jo se utrolig kult ut, men for meg er det viktigere at jenta ser pen ut (i mine øyne) uten makeup enn at hun gjør det med. Har aldri hatt noe imot at en date eller ei man er sammen med fjonger seg opp innimellom. Det som er absolutt no-no for meg er de som peiser på med smørje over hele ansiktet (sorry at jeg ikke kan de tekniske definasjonene for dette), samt forferdelige brunkremer og når det rett og slett blir harry. 1
athon Skrevet 11. juli 2012 #11 Skrevet 11. juli 2012 Enkelt å greit. Hva mener menn om kvinner som sminker seg for mye, da mener jeg overdreven sminking' men det ser pent ut alikevell. Foretrekker dere naturlige kvinner uten sminke? Eller er det opp til vær enkelt? Fortell din mening =) Som regel uten.
Gjest Nanna87 Skrevet 11. juli 2012 #12 Skrevet 11. juli 2012 Ja takk til variasjon. At ei jente kjører full "fotoshootmakeup" noen ganger kan jo se utrolig kult ut, men for meg er det viktigere at jenta ser pen ut (i mine øyne) uten makeup enn at hun gjør det med. Har aldri hatt noe imot at en date eller ei man er sammen med fjonger seg opp innimellom. Det som er absolutt no-no for meg er de som peiser på med smørje over hele ansiktet (sorry at jeg ikke kan de tekniske definasjonene for dette), samt forferdelige brunkremer og når det rett og slett blir harry. Akkurat. Takk for konkrete svar =) Når jeg var yngre trodde jeg at mest murlig sminke var det nydeligste guttene kunne tenke seg, men der tok jeg feil gitt. Har selv dratt på byen i mine yngre dager med tryne fult av maling:P Fikk faktisk ingen forespørsler når jeg tenker meg om... Så det enkle er ofte det beste har jeg lært;)
Cherish Skrevet 11. juli 2012 #13 Skrevet 11. juli 2012 Nå er jeg jente da, men min erfaring er at gutter gjerne vil at jenter skal pynte seg litt, uten at det ser altfor "fake" og voldsomt ut. Altså, noe midt i mellom masse sminke og ingenting!
Sunshower Skrevet 11. juli 2012 #14 Skrevet 11. juli 2012 Hadde jeg skiftet "fil", hadde foretrukket ei jente som ikke føler at hun MÅ sminke seg for å gå ut døren. Det er der jeg mener forskjellen ligger. Sminker man seg for å pynte seg, eller fordi man MÅ. Jeg synes også det bør være en forskjell i hvor mye sminke man bruker til daglig, og hvor mye man bruker til fest. Ikke kjøre "full pakke" bestandig. 1
Steinar40 Skrevet 11. juli 2012 #15 Skrevet 11. juli 2012 Det bør være helt greit å gå hjemme til hverdags uten sminke. Og ikke bør det være nødvendig med full krigsmaling for å gå i butikken heller hehe
Giant Robot Skrevet 11. juli 2012 #16 Skrevet 11. juli 2012 Får gi deg et kjedelig svar, men jeg liker begge deler. Det er jo sånn som kommer an på om hun er flink til å sminke seg osv. Jeg liker jenter uten sminke, for det blir liksom "ekte", men en med mye sminke kan være litt annerledes fra det vanlige, og spennende å se på.
Thoughtful Skrevet 11. juli 2012 #17 Skrevet 11. juli 2012 Jeg liker best jenter/kvinner som er lite sminket eller usminket. En bør klare å stelle seg uten å klashe på med fem lag beis.
Mr.Omg Skrevet 11. juli 2012 #18 Skrevet 11. juli 2012 (endret) Jenter som sminker seg for mye, sminker seg stygge. Det er aldri pent med for mye sminke. Skal damer sminke seg så bør det være lite, men nok til å fremheve kvalitetene. Det skal se naturlig ut Tragisk med alle jentene/damene som går rundt og er oransje/gullfarget i trynet Endret 11. juli 2012 av Mr.Omg
Gjest Svampebob1 Skrevet 11. juli 2012 #19 Skrevet 11. juli 2012 Sminke er fint uansett 'så lenge man ikke overdriver. Jeg vet.. Har prøvd det jeg og.. Er ikke noe særlig når man får maskara i øynene 1
Gjest Leopard Skrevet 11. juli 2012 #20 Skrevet 11. juli 2012 Husker de gangene (merk gangene) eksen min strøk meg over kinnbena og utbrøt "Å nei sorry, skal ikke ødelegge sminken din" Han ble litt paff når jeg responderte at jeg ikke hadde påført noe hudsminke. Men jeg har inntrykk av at mange menn foretrekker kvinner som sminker seg mest mulig naturlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå