Dhalia Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Spørsmålet er hvordan jeg skal ordne neglene mine på den store dagen. Jeg kan absolutt ingenting om dette... Sette på eller ikke? Noen som har noen gode forslag? Og noen som vet om noen flinke i Lillestrøm området?
Ninnin86 Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 Jeg fikk satt på akrylnegler to dager før bryllupet, og ble kjempefornøyd med det Jeg ville ikke ha så veldig lange, da det er svært upraktisk... Men fikk tilpasset lengden som jeg ønsket det! Vil absolutt anbefale deg det, da jeg følte det satte prikken over i-en for min del på min store dag Er dessverre ikke så kjent i Lillestrøm-området, så kan ikke anbefale noen...
Gjest showhoe Skrevet 11. juli 2012 #3 Skrevet 11. juli 2012 dersom du har fine negler fra før, kan det være fint å bare stelle dem før bryllupet. det er billigere enn å sette på.. Dersom du setterpå kan du også risikere at det ikke holder (skjedde med søsteren min dessverre.. hun satt på 2 dager før bryllupet, og på vei til kirka så datt ene neglen av ) det er jo litt smak og behag også. Jeg syns fransk manikyr blir mer og mer tacky.. ettersom ALLE har det spesielt alle "glamourmodellene" =P hehe syns heller velstelte naturlige negler er mye finere eller så kan du sette på tipper som ikke er hvite.. men naturlig farget.. det er ganske fint men er ikke alle som gjør det
Gjest Uanonymbruker Skrevet 11. juli 2012 #5 Skrevet 11. juli 2012 Jeg fikser neglene til nesten alle som gifter seg her og de færreste av dem vil ha negler satt på lenger, i forhold til for noen år siden, da skulle alle ha. Har jentene litt lengde på neglene fra før så ber stort sett alle om fransk, evt amerikansk manikyr, og har de korte negler så vil de helst bare ha noe nøytralt med små detaljer som små blomster eller mønster e.l Har aldri hatt noen som har kommet for å lakke de i spreke eller knalle farger.
Dhalia Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2012 Nei jeg tenkte noe nøytralt noe. Vil ikke ha kjempelange med firkanta tupp som er det jeg forbinner med støpte negler. Jeg har ganske OK negler så kanskje jeg bare skal ta manicure og legge en fin lakk på... Stillig med noen få detaljer da som Uanonymbruker sier!
Gjest tursiopsen Skrevet 11. juli 2012 #7 Skrevet 11. juli 2012 Jeg skal ta på shellac, en type neglelak med gel som gjør at de blir like sterke som støpte negler, men ikke skader neglene like mye. En kan velge farge og eventuelt fransk manikyr ellerbare naturlige negler, opp til deg! Jeg var tenkt å støpe gelenegler, men fikk advarsel om at neglene kunne ta veldig skade av det. Det er også billigere å ta shellac enn å støpe. Jeg vet desverre ikke om noen i Lillestrøm siden jeg kommer fra Bergen.
Evie Skrevet 12. juli 2012 #8 Skrevet 12. juli 2012 Jeg skal nok og ta shellack og tror jeg kommer til å ta fransk manikyr, men at det øverste laget er litt rosaaktig så blir det ikke så hardt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå