Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har et ønske om at jeg og min samboer burde delta på et samlivskurs, et PREP-kurs etter hva jeg har forstått (?). Har nå søkt litt rundt på internett for informasjon om dette, og må innrømme at jeg ble overrasket over prisen. De jeg har kikket på skal ha 4500-5000 pr.par. Er det bare meg, eller er dette mye? Det skal sies at jeg er student med deltidsjobb, og dette virker veldig mye å betale for èn helg/to døgn.

Derfor lurer jeg på om det finnes noe litt rimeligere alternativer der ute?

Etter det jeg har lest virker PREP-kurs veldig interessant, der jeg og samboeren min lærer om oss som par -men også om oss som individer. Det liker jeg. Er det noen som har deltatt på slike forebyggende kurs som kan fortelle litt om hvordan det er? :-)

Anonym poster: 734e5d989055bc411e6d675d423849a5

Videoannonse
Annonse
Gjest EasyRider
Skrevet

Over halvparten av kostnadene er for overnattinger og mat for to personer. Litt over 2000 pr person er ikke mye. Og gevinstene kan være enorme i forhold.

Dere kan kjøpe bøkene på en bokhandel men det vil kreve mye mer tid å lese og sette seg inn i materialet.

En samling har en ekstra verdi ved at man kommer vekk, møter andre som er interressert og det er gode veiledere der.

Problemet med PREP kurs er at mange deltar først når det er for sent (inkludert meg selv). Kjempesmart å være proaktiv. Dere lærer bla om metoder dere kan bruke som senker temperaturen i diskusjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...