Missy1 Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Hei. Jeg er ei jente på 24 som har et barn på snart 2år. For et år siden flyttet vi (samboer, barnet og jeg) til en ny by. Jeg kjenner ikke så mange i nærområdet og kunne godt tenkt meg å få nye venner, med eller uten barn, men hvordan får man seg nye venner i voksen alder? Jeg går på skole og har blitt kjent med en del nye mennesker der, men de i klassen bor spredt utover hele fylket og det er ingen som bor her jeg bor. Føler ikke jeg kan hoppe på noen heller og spørre "vil du please være vennen min?". Føler det blir litt desperat...
Britt Banditt Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 Vel, du kan jo prøve her på KG Er mange som har fått nye venner her (meg selv inkludert) Hvis du skriver hvor du kommer fra så kan det jo hende noen er i samme situasjon og bor på omtrent samme sted.
Nerdemamma Skrevet 11. juli 2012 #3 Skrevet 11. juli 2012 Hvor stor er denne byen? Om det er litt størrelse på den kan du kanskje se deg om etter kurs? Rideskole, strikkekurs, matlaging, scrapping osv. Kan jo hende du finner noen likesinnede der? Å gå på byen og slikt er ikke bestandig det beste, om man får noen venner der ender de ofte opp som bare drikkekompiser f.eks. Selv om det finnes mange unntak.
Missy1 Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2012 Byen er ikke så veldig stor... Det er Tønsberg. Å dra på byen å drikke for å "lete etter venner" hadde ikke skjedd uansett hehe... Jeg hadde en del "venner" før jeg fikk barn, men merket fort da jeg ble gravid at det kun var drikkevenner.
Sulosi Skrevet 11. juli 2012 #5 Skrevet 11. juli 2012 Jeg anbefaler å starte en tråd i rommet for personlige meldinger hvor du etterlyser andre fra samme sted.
Britt Banditt Skrevet 11. juli 2012 #6 Skrevet 11. juli 2012 Mener jeg har sett en tråd på personlige meldinger som omhandler Tønsberg. Du kan jo evt. slenge deg på den?
Missy1 Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2012 Takk er ganske ny her inne så har ikke utforsket hele forumet ennå. Skal sjekke der jeg
Gjest spavalica Skrevet 11. juli 2012 #8 Skrevet 11. juli 2012 aktivitetsvenner.no :)Utrolig bra side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå