Gå til innhold

Første.......og eneste?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skriver dette i håp om noen kan gi meg et godt råd. Jeg har vert sammen med min samboer i noen år nå. Jeg elsker han veldig og har det flott sammen med han. MEN han er den første og eneste jeg noen gang har hatt sex sammen med. Selv om jeg liker tanken på å dele resten av livet mitt sammen med han, klarer jeg noen ganger ikke la være å tenke på at jeg skulle ønske at jeg hadde mer erfaring før jeg slo meg til ro.

Vi passer så godt sammen, ville angret resten av livet om jeg gikk fra han, men jeg er redd denne tanken kommer til å forfølge meg.

Er jeg bare dum nå? Noen som har vert/er i det samme situasjon? Betyr denne tanken noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hadde flaks rett og slett. Er mange som må prøve og feile før de finner den rette. Antagelig dumper de noen drømmeprinser/prinsesser på veien , i jakten på det perfekte?

Jeg var den første for min mann.Og han min første. Han var 18 og jeg 17 da vi møttes.

Det er mange år siden. Siden jeg fortsatt er fornøyd har jeg aldri lurt på hvordan andre menn er. Er egentlig glad for at jeg slapp å rote så mye rundt før jeg fant den rette :)

Skrevet

Vi er nok mange i samme båt! :)

Jeg er nesten 25, og til sommeren skal jeg gifte meg med han som har vært kjæresten min i mange år. Han var også min første og eneste sexpartner. Og i likhet med deg har jeg lurt, men funnet ut at jeg ikke behøver å vite. Så lenge du er fornøyd med sexlivet dere to har sammen, har du vel egentlig ikke noe å klage på? Og så lenge dere investerer tid og innsats i å holde lidenskapen ved like, kan det egentlig bare bli bedre. Så hvis du kan se for deg et liv med kjæresten din, ville jeg absolutt holdt fast ved ham!

Klem fra Ingeborg

Skrevet

synes ikke du skal bekymre deg for dette,nyt forholdet dere har nå,bruk tid og gi kjærlighet til hverandre.

man har ingen garanti for at man alltid vil elske hverandre.

du utvikler deg jo og erfarer i forholdet du er,og i seksualiteten er det jo bare å eksprimentere.

TA GODT VARE PÅ DET DU HAR;GRESSET ER ALLTID GRØNNERE DER MAN VANNER!

Gjest Fighter
Skrevet

Jeg gifter meg også med min første og eneste. Er ikke nysgjerrig på hvordan det ville vært med andre. Jeg og min kjære har det så bra sammen at jeg ikke tenker på å bytte han med noen andre. Det at han er min eneste gjør det også veldig spesielt. Det jeg føler for han og det jeg opplever med han har jeg aldri opplevd eller følt før. Det jeg føler og opplever med han er utrolig godt på alle måter, så nei å prøve andre vil jeg ikke.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Du har jo funnet det alle leiter etter, og det er den ekte kjærligheten. Har du det bra, fortsett med det, for det er nok ikke bedre på andre siden av gjerdet. :wink:

Skrevet

Jeg er 25 og min samboer er også min første og eneste. Det plager meg ikke i det hele tatt, tvert i mot, jeg er veldig glad for det, har aldri likt tanken på å ligge med "gud og hvermann". Vi har det veldig bra sammen og jeg har aldri tenkt at jeg skulle hatt mer erfaring.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil ikke være ekkel... men, jeg mener det finnes nyanser i denne saken. Jeg snakker kun av egne erfaringer -som altså er tre menn:

Seksuelt har bare blitt bedre for hver mann. Hvordan kan dere vite at det dere har nå er bra dersom dere ikke har prøvd noe annet?

Den første -som jeg trodde jeg skulle være sammen med hele livet; Veldig god sex, alt føltes riktig...

Den andre -som jeg trodde jeg skulle gifte meg med;

'Oh my god' er det sånn god sex er...

Den tredje -som jeg håper blir den siste;

Først nå er jeg i himmelen, jeg visste ikke det kunne være så fantastisk!

Skrevet

Seksuelt har bare blitt bedre for hver mann. Hvordan kan dere vite at det dere har nå er bra dersom dere ikke har prøvd noe annet?  

Man bare vet det. :-)

Gjest Fighter
Skrevet
Jeg vil ikke være ekkel... men, jeg mener det finnes nyanser i denne saken. Jeg snakker kun av egne erfaringer -som altså er tre menn:

Den første -som jeg trodde jeg skulle være sammen med hele livet; Veldig god sex, alt føltes riktig...

Den andre -som jeg trodde jeg skulle gifte meg med;

'Oh my god' er det sånn god sex er...

Den tredje -som jeg håper blir den siste;

Først nå er jeg i himmelen, jeg visste ikke det kunne være så fantastisk!

Det kommer sikkert litt an på. Kjæresten min er mer enn jeg har drømt om og vi passer så godt samme fordi vi har det utrolig flott sammen, vi er utrolig glade i hverandre og alt stemmer i forhold til livssituasjon,fremtid og fornuft. For meg så er ikke det noe jeg er interessert i å miste. Om noen kunne passet bedre? Hvorfor skal jeg lure på det når jeg allerede har alt? Jeg tror at hvis man er fornøyd med det man har så ønsker man ikke forandring.

Gjest, ettersom det måtte en tredje mann til for at du skulle bli fornøyd så kan jo ikke de andre forholdene ha vært så bra?Det er jo også et poeng at et forhold handler om mer enn bare sex. Hadde han vært god i senga, men ikke vært den rette på andre måter så hadde jeg sikkert vurdert om det ikke finnes andre bra mannfolk også.

Skrevet
Hvorfor skal jeg lure på det når jeg allerede har alt? Jeg tror at hvis man er fornøyd med det man har så ønsker man ikke forandring.

Ja, nettopp!

Gjest Anonymous
Skrevet

[quote="optimistsiste;

Gjest, ettersom det måtte en tredje mann til for at du skulle bli fornøyd så kan jo ikke de andre forholdene ha vært så bra?

Skrevet

vi var jomfruer begge to når vi møttes, er 8 år siden nå. Var inne på samme tankebaner som deg tidligere, men fant ut hva jeg kunne miste og aldri få tilbake og DA hadde livet mitt vært trist da !!!

Vi har kanskje ikke det beste sexlivet eller kanskje vi har det (jeg klager ikke :wink: ) Men uansett har jeg ingen planer om å finne ut hva jeg kanskje går glipp av! Tror ikke jeg kan finne en mann som jeg passer mer 100 % med enn min kjære!!

At gresset blir grønnere der man vanner er det beste uttrykket jeg har hørt på lenge :klappe:

Om dette er drømmemannen din slår du deg til ro med det etterhvert, men vi er nok mange som har vært der du er nå! Bare vit at du kan angre resten av livet om du "tester" ut og mister det kjære du har!!!

Gjest sexysadie
Skrevet

Når det kommer til sex er kvalitet bedre enn kvantitet. :P '

Skrevet

Ja, nettopp!

Enig jeg og. Var jomfru til jeg var 16 og kunne på den tiden aldri tenke meg å leve hele livet med han som skulle bli min første. Var sikker på at jeg ville ha masse erfaring. Men min første er idag fem år senere fortsatt my one and only, vi er bestevenner og får det bedre og bedre sammen. Ser for meg livet med han, og slik det er nå kan jeg aldri tenke meg at det skulle ta slutt på grunn av at jeg mangler erfaring. Tenker faktisk ikke på temaet i det hele tatt, og kan ikke skjønne hva andre menn skulle kunne gi meg som ikke jeg får/har fått gjennom min elskling

Hva er vitsen med å prøve flere vrange når du alt har funnet en rett?

Gjest Anonymous
Skrevet

Flott å høre så mange oppmuntrende ord, det hjelper virkelig at det er flere enn meg i samme båt :)

Men jeg har likevell litt vanskelig for å la være å tenke over dette av og til. Selv om alt er perfekt nå, er jeg redd for at om ting går galt i fremtiden, kommer jeg til å angre på at jeg "brukte opp" hele ungdommen. Dette høres sikkert dumt ut men..

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er litt enig med deg som skrev innlegget.

Jeg er sammen med min første partner. Og vi har det kjempebra i lag.

Allikevel har jeg den følelsen at det er et ørlite savn av intimitet med en annen person. Ikke fordi jeg ikke er glad i min samboer men at man bare hadde fått oppleve det.

Men det savnet er selvfølgelig ikke stort nok til at jeg vil ta sjansen på å miste det jeg har bare for å oppleve det. Men det er galt å si at jeg ikke har tenkt på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...