AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Er rimelig sur og skuffet her jeg sitter, for å si det på en forsiktig måte. Vi har vært sammen i 8 måneder, med en pause imellom på ca 2 måneder. Da gjorde han noe veldig stygt som såret meg skikkelig, han var utro. Men han overbeviste meg om at vi skulle prøve igjen. Jeg hadde følelser for ham og ville gjerne jeg og, selv om tilliten var kraftig svekket. Han har bedt om unnskyldning og jobbet for at ting skal bli bra igjen. Jeg er enda skeptisk, men er glad i ham, og vil prøve. De siste månedene har vært spesielt bra. Han har unge med en annen dame, og det plager ikke meg, flott unge, og grei nok eks. Han jobber som sagt på plattform, og her er det som plager meg noe jævlig. Aldri har han ringt meg fra plattformen, aldri har han kontaktet meg via mail eller noe. Jeg har bedt ham prøve kontakte meg hvis han får det til. Nå har jeg via hans mor funnet ut at han og eksen hans har hyppig kontakt, pga ungen, men likevel. Han ringer henne ofte, faktisk så mye som hver dag av og til for å snakke med henne om ungen, og med ungen. Hun sender til og med bilder til ham på epost, det var helt nytt for meg, for jeg visste ikke at de hadde tilgang til internett der ute. Jeg ble utrolig skuffet, kjente tårene velle opp, men sa ingenting. Moren hans spurte meg om han ringte og kontaktet meg også, han ringte jo henne nå og da og. Jeg svelgte klumpen i halsen og sa at joda, han ringer meg og. Jeg er skuffet, utrolig skuffet. Han reiser vekk 14 dager i strekk, og spesielt rett etter utroskapen hans var det vanskelig å sitte uten noe form for kontakt, og føle meg slik jeg gjorde. Da det var et dødsfall i familien satt jeg alene og gråt uten mulighet for kontakt. Jeg forstod jo at han ikke kunne ringe eller noe når han sa det, men når jeg samtidig finner ut at han har kontakt med eksen og ungen, og moren sin, kan han ikke da skvise inn 5 minutter til meg og?? Han er ute der igjen nå. Som vanlig sa han til meg, før han dro, at han skulle prøve kontakte meg. Har ikke hørt noe jeg, moren hans hadde fått telefon fra ham i går kveld. Hva hadde du tenkt, og gjort? Han kommer tilbake fredag 20.juli. Da skal til flyplassen og hente ham.. Slik jeg alltid gjør.. Jeg har snakket med ham, og avsluttet det. Jeg ble uvel av hans holdning om at vi gjerne kunne fortsette. Det er som at jeg har vært blind, og ser hva jeg har gjort. Han angret ikke i det hele tatt, han var skikkelig skuffet over at jeg avsluttet det, jeg ble oppskaket over at han syntes dette var helt ok, og gjerne ville fortsatt til evig tid. Han foreslo til og med at jeg kunne bli her lenger enn planlagt. Da jeg våknet i morres kjente jeg hvor helsikkes jævlg jeg hadde det for det jeg hadde gjort mot henne. Og jeg er faktisk lei meg for at han ikke er mer lei seg. Anonym poster: a98f7ae2ad62a89c9ad91559c2bbdef7 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 Nå dreit jeg på draget og limte inn et svar jeg skulle sitere i en annen tråd, pga jeg ikke har forstått multisiteingen enda Faen og, er bare stressa og oppjaga nå. Det siste svaret er altså noe jeg skulle svare på i en annen tråd. Argh, faen. Anonym poster: a98f7ae2ad62a89c9ad91559c2bbdef7
Cashpink Skrevet 11. juli 2012 #3 Skrevet 11. juli 2012 Jeg tenker umiddelbart at denne mannen faktisk ikke er interessert i deg. Tenk hvordan du selv er når du er interessert i noen. Klarer du da å la være å ha kontakt med vedkommende? Altså ut i fra innlegget ditt så vil du jo ha kontakt med ham. Hvorfor vil han da ikke ha kontakt med deg?? Han er faktisk ikke interessert. Og med kunnskap om at han har kontakt med både eksen, barnet og moren sin - så virker det ganske klart for meg. - Så... har du det så allright i et sånt type forhold? Kanskje det er noe i det å gå videre? 7
Britt Banditt Skrevet 11. juli 2012 #4 Skrevet 11. juli 2012 Jeg hadde blitt forbanna! Han er ikke interessert nok nei, og lyver for deg i tillegg. Fysj.
Britt Banditt Skrevet 11. juli 2012 #5 Skrevet 11. juli 2012 Nå leste jeg det svaret fra den andre tråden(det du limte inn her), og trodde du var hun som puler på kusinas mann, og ble skikkelig provosert. Men så leste jeg hva du skrev ordentlig Hehe.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #6 Skrevet 11. juli 2012 Nei, det ble o bare rot og tull, og to tråder blander seg fordi jeg klipp og limte og hytt og piner. er fristet til å drite i å hente ham i allefall. Anonym poster: a98f7ae2ad62a89c9ad91559c2bbdef7
pita27 Skrevet 11. juli 2012 #7 Skrevet 11. juli 2012 På meg virker det som at han tar deg for gitt. Han trenger ikke å ringe deg for du sitter hjemme og venter på ham. Er han utro, så tilgir du ham. Jeg fikk ihvertfall den tanken om at han tar deg for gitt. Det betyr ikke at han ikke er glad i deg. Men kanskje du må være tydeligere på hva du trenger av oppmerksomhet fra han? Jeg bare spekulerer nå altså..
Gjest Violetta Skrevet 11. juli 2012 #8 Skrevet 11. juli 2012 Jeg hadde i hvert fall ikke hentet ham. Krev en forklaring.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #9 Skrevet 11. juli 2012 Skal kreve forklaring, dette gidder jeg ihvertfall ikke, han lyver jo meg rett i trynet. Anonym poster: a98f7ae2ad62a89c9ad91559c2bbdef7 1
Myosotis Skrevet 11. juli 2012 #10 Skrevet 11. juli 2012 Hva om du prøver å ringe han en gang i blandt, eller sender han e-post? Kan jo hende han føler at det er du som tar han for gitt når han er borte? Gjør et forsøk da vel. Skader ikke å prøve én gang. Kan kanskje også hende at han blir litt sliten i hodet av å alltid være den som må ta kontakt, og prate med eksen hele tiden. Blir litt sånn jeg selv noen ganger, uten at det er vondt ment. Da kan det være deilig å være den som blir oppringt av og til..... vite at andre tenker og bryr seg om en, og ikke bare omvendt hele tiden? Bare spekulerer.... 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #11 Skrevet 11. juli 2012 Det er bare det at det er ikke mulig ringe ut til plattformene, de må ringe ut fra telefoner der, det er ikke lov med mobiltelefon.. Hvis jeg skulle ringt dit, måtte jeg ha satt i gang et skikkelig styr via noe kontorer i Stavanger og alt mulig rart. Men har sendt ham en epost nå, jeg ber ham ringe meg eller i det minste korrespondere via epost. Anonym poster: a98f7ae2ad62a89c9ad91559c2bbdef7
Elizia Skrevet 11. juli 2012 #12 Skrevet 11. juli 2012 Selvsagt har de tilgang til både internett og telefon selv om de jobber off shore. Og siden du vet at han både ringer exen og sin mor, samt har tilgang til mail, ser jeg ingen grunn til at han ikke skulle kontakte deg. Du får konfrontere han med at du vet at han kan nå deg dersom han vil og se hva han sier. Ser ut som du er ei som er kjekk å ha når han er hjemme, men at det ikke ligger noen følelser bak fra hans side.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #13 Skrevet 11. juli 2012 Jeg visste de hadde telefon, jeg trodde bare hans forklaring om at det er vanskelig med tilgang, tid og alt. Visste ikke at de hadde internett feks, siden han aldri har nevnt det. Kjente ikke til noe om offshorejobb plattform intill jeg traff ham Anonym poster: a98f7ae2ad62a89c9ad91559c2bbdef7
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2012 #14 Skrevet 11. juli 2012 Jeg visste de hadde telefon, jeg trodde bare hans forklaring om at det er vanskelig med tilgang, tid og alt. Visste ikke at de hadde internett feks, siden han aldri har nevnt det. Kjente ikke til noe om offshorejobb plattform intill jeg traff ham Anonym poster: a98f7ae2ad62a89c9ad91559c2bbdef7 Jeg er gift med nordsjømann i tyve år. Vi snakker sammen hver dag, sitter på msn hele dagen når han jobber dagskift, (han er ikke der hele tiden men får jo meldinga mi som blir liggende på skjermen) jeg kan ringe sentralen og bli satt over til platformen når som helst på døgnet (pleier ikke fordi han faktisk sover eller har øvelse og sånn tidvis..) Vi kan maile når som helst. Osv. Det er ikke vanskelig å få tak i en nordsjøarbeider. Kun hvis de jobber natt eller har oppgaver som de ikke nødvendigvis kan forlate sånn uten videre (roughnecks på dekket er nødvendigvis ikke ved en telefon hele tida..) Men på frivakt er det like mange muligheter der ute som ellers i verden. Denne karen er nok ikke så engasjert som du er. Han liker å han noen å komme til tipper jeg, fremfor tomt hus, men... Du bør ta ham for deg i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #15 Skrevet 11. juli 2012 Fyyy faen, skal være og si at etter at jeg leste det siste innlegget om deg som har mann offshore, og har slik kontakt... faen, jeg ble forbanna. Jeg vet han jobber ute på et eller annet, de blir flydd dit med helikopter og hentet inn igjen senere på dagen, det er alt jeg vet. Likevel, for faen, han har jo allerede full kontakt med eksen, ungen og mora si, men ikke meg? Han kan stå på flyplassen og lure sm en tosk, jeg kommer ikke dit. Beklager stygg ordbruk, men når jeg leste det lange innlegget her.. Kjente jeg ble lei meg og misunnelig, jeg skulle og gjerne hatt slik kontakt, i allefall LITT av det. Anonym poster: a98f7ae2ad62a89c9ad91559c2bbdef7 4
Rosenrød Skrevet 11. juli 2012 #16 Skrevet 11. juli 2012 Du bør absolutt konfrontere ham med dette, vil han ha kontakt med deg, så kan han!
Gjest gjest17 Skrevet 11. juli 2012 #17 Skrevet 11. juli 2012 Alle lugarene har også egen telefon han kan ringe i fra...
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #18 Skrevet 11. juli 2012 Ja, jeg er helvetes sur for å si det slik, ser på det som et nytt tillitsbrudd, og denne gangen brister det for mye. Har sendt en epost hvor jeg ber ham kontakte meg, og hjelper ikke det så vet ikke jeg. Han kunne faen meg ha ringt meg en liten tur. Anonym poster: a98f7ae2ad62a89c9ad91559c2bbdef7
GammelKaktus Skrevet 11. juli 2012 #19 Skrevet 11. juli 2012 Ikke gidder han å ringe eller sende deg en liten mail, utro har han og vært... Han har tid til å ringe eksen med barn og mora si, men ikke deg... Hadde jeg vært deg så hadde jeg funnet meg en annen, en som faktisk var villig til å bruke tid på meg. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #20 Skrevet 11. juli 2012 Er bare veldig lei meg for dette, han hadde ikke trengt komme tilbake til meg hvis det er slik ting skulle bli, at han igjen holder meg utenfor og setter meg til sides. Dritt.. Anonym poster: a98f7ae2ad62a89c9ad91559c2bbdef7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå