Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger på ca 5000 kcal i underskudd hver uke, og spiser ca 3000-4000 kcal i overskudd i helgene. Jeg elsker å kose meg i helgene,og etter at jeg slanket meg 5 kg på denne måten (selv om det tok veldig tid) synes jeg dette fungerer greit for å skeie ut i helgene uten å legge på meg.

nå er jeg lei av konstant dårlig samvittighet,jeg er lei av å spise minimalt og jeg er lei av å tvinge meg selv på mølla..

Skal på tur nesteuke, det kommer til å bli mye mat og jeg har bestemt meg for å ikke telle kcal i det hele tatt. Det kommer til å bli hardt, men jeg vil utav denne sirkelen.

Spørsmålet mitt er om jeg bør trappe opp spisingen gradvis? Om jeg kommer til å legge på meg dersom jeg spiser 1600 kcal som er mitt anbefalte inntak? Kan noen gi meg gode råd her? Jeg trenger ikke slanke meg mer, og jeg må slutte å overspise i helgene. Jeg orker ikke den dårlige samvittigheten mer,og jeg vil spise normalt. Men jeg er livredd for å legge på meg..

trener kun cardio og er ikke spesielt stram,selv om jeg er 160 høy og veier 49 kg

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...