What Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Jeg er ikke glad i blomster. Noen kan være fine å se på, men liker ikke å stelle med de og det styret der. Har ikke noe særlig hage heller så det er greit. Men har en ganske lang trapp med "trekrukker" på gelenderet, og føler jeg burde ha noe der. Har prøvd blomster, men de dør fort Er det noe annet jeg kan ha der i stedet for blomster? Vil jo at det skal se litt pent ut..
Rumle Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 (endret) Hvilke typer blomster har du prøvd? Du kunne kanskje prøvd sukkulenter, de tåler masse tørke, og krever ingen/ meget lite stell etter de er plantet. Nå vet jeg jo ikke hvor store disse trekrukkene er, men om det er litt størrelse på dem kunne du kanskje plantet slike og fylt på med litt fine stener (fåes kjøpt blant annet på hagesenter), fint å spørre noen der om råd til hvilke du bør kjøpe som tåler masse også kanskje, om du kunne tenke deg det da Endret 11. juli 2012 av Rumle 1
What Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2012 Det var jo forsåvidt en god idè, takk Andre forslag?
Gjest Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Det finnes jo en del små trær og busk som kan være fint i krukker over sommeren. Trikset er gjerne å få det til å overvintre. Og så finnes det mange hardføre stauder med pent bladverk. Ta deg en tur på hagesenteret og bli inspirert. Eventuelt kan man lage seg litt kunstverk med drivved, steiner og så videre. Kommer jo an på smaken din.
Gjest Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 En liten rettelse; om det er trekrukker på gelenderet, så passer vel ikke forslagene mine, men du kan jo vurdere en del stauder og klatreeplanter. Be om hjelp til å finne sorter som passer hos deg. Mange av de typiske krukkeblomstene er veldig sarte for vind og vær.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. juli 2012 #7 Skrevet 14. juli 2012 Det siste bildet var nydelig, Rumle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå