Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte på p-ring i november ifjor.

Etter dette begynte jeg å få et type utslett på halsen som spredde seg oppover kinn og ned mot brystkase.

Jeg trodde først jeg var blitt allergisk mot frukt(typisk sitrusfrukter), sluttet å spise forskjellige produkter for å se.

Jeg prøvde også å kutte ut ansiktskremen min, (dermalogica, sensitiv mot fet hud). Funket heller ikke... Byttet renseskum til en meeget mild en og prøvde en sterkere en.

Spurte hudspesialister, apoteket, lege. Men har ikke fått skikkelig svar føler jeg. HVERTFALL ikke av legen som mente hun ikke kunne ta noen prøver da hun ikke viste om noe som kunne gi slikt allergi mot mat.

Jeg er 22 år, hadde min kviseperiode da jeg var 14-19. Etter dette har jeg hatt fin hud, og har aldri vært plaget med kviser på halsen.

Men dette er jo ikke vanlige kviser som jeg hadde på den alderen heller.

Først klør det litt, så kommer det små hvite prikker(med litt gugg i), veeeldig små. Og så er det litt rødt og irritert.

Hudspesialistene mente det var p-ringen. AAH tenkte jeg!! Den er det sefølgelig, siden det begynte på samme tid som den. Og ikke minst, hver gang jeg har 1 uke fri fra p-ringen, så er huden min perfekt!!!

Da er det jo nødt å være denne.

Nå har jeg vært uten p-ring 2.5 uke. Og jeg var fin da jeg hadde mensen og en uke etter. Men så kom det igjen...... Skuffa!!

MEN!! Spørsmålet er, er det for tidlig å si enda? Om det kan være den?

Har jo hørt det tar litt tid før kroppen blir normal etter å slutte på p-piller, p-ring osv.

Grunnen til at jeg lurer slik er fordi at jeg skal gifte meg, om en måned.

Og dette utslettet/utbruddene plager meg veldig.

Venniner og mamma sier, det går an å sminke vekk osv. Men det har jeg prøvd, det ser uansett stygt ut!!!

Jeg vil virkelig ikke ha det til bryllupet :( :(

Legger ved bilde så dere får se.

Tips, råd? Anything?

Anonym poster: 28365cfdd33795c8131f1fec4163bb14

post-37809-0-02679900-1341967896_thumb.j

post-37809-0-61209900-1341967906_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...