Gå til innhold

tips til en liten og lett tursekk?

Anbefalte innlegg

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Hei :) jeg lurte på om dere har noen forslag til en liten og lett ryggsekk som jeg kan bruke når jeg går tur? Jeg har sett litt rundt i ulike butikker, men finner bare store tursekker, eller små barneryggsekk. Jeg trenger en liten sekk som jeg kan bruke når jeg går tur i skogen, pleier som regel bare å ta med meg en matpakke, drikkeflaske og liten lommebok vanlige sekker blir for store og veske blir for upraktisk.

Har dere noen forslag? Gjerne sekker som kan kjøpes i fysiske butikker :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De pleier ha sånne enkle sekker til 99kr på veskebutikker. :)

Anonym poster: 701848f4ab3dae59e67dbf1c493c7517

Skrevet

Jeg fikk en veldig fin en da jeg gav blod sist, men det er en sykkelsekk. Ikke av typen drikkesekk som har sånn langt sugerør, men en helt grei lten sekk som har plass til det du trenger. Så sjekk sykkelavdelingen i sportsbutikker. :)

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Jeg fikk en veldig fin en da jeg gav blod sist, men det er en sykkelsekk. Ikke av typen drikkesekk som har sånn langt sugerør, men en helt grei lten sekk som har plass til det du trenger. Så sjekk sykkelavdelingen i sportsbutikker. :)

Takk for tips jeg skal sjekke neste gang jeg er innom en sportsbutikk :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror du bør finne deg noen bedre sportsbutikker eller nye briller. Her har vi f.eks Gmax og de bugner over i sekker av alle typer.

Anonym poster: 4410eb43eaf5c22e5f9445235aad844c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...