Diva Skrevet 11. februar 2004 #1 Skrevet 11. februar 2004 Vet dette sikkert har vært oppe ørten fnørten ganger før... (De som føler for å påpeke det kan bare se bort fra tråden om de vil ;-) ) Men jeg har nå fått en fersk Oriflame-katalog i postkassen i dag og jeg ser mye som virker fristende Men nå lurer jeg litt på den generelle oppfatningen av produktene... Ser at en del av dem er ganske dyre og.... ER de bra ? Dvs. jeg vet at selv om Christian Dior sikkert er et godt merke, så er sikkert ikke alt like bra, og det samme gjelder vel andre merker. ( ikke det at jeg sammenlikner CD og Oriflame ) Men har noen positive erfaringer / negative ting å komme med mht Oriflame ? Før jeg evt lar meg narre ? Er veldig takknemlig for svar :D
Gjest Brunhilde Skrevet 11. februar 2004 #2 Skrevet 11. februar 2004 Jeg opplever Oriflame som dyrt i forhold til kvalitet. Har prøvd noen, ikke mange, produkter og har absolutt ikke vært imponert. Sminke/hudpleieprodukter er egentlig litt vanskelig å sette i bås, det som passer for meg passer kanskje ikke for andre og omvendt, men som sagt, Oriflame kjøper jeg ikke igjen.
Diva Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2004 Oki. Takk for svar Er ganske greit å høre hva andre mener her, for jeg har ikke prøvd disse produktene selv, og jeg kan lett la meg forføre av "vakre ord" og glamorøse flakonger Skal se om jeg evt får nappet til meg noen prøver av ei jeg kjenner som driver med Oriflame ;-)
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2004 #4 Skrevet 11. februar 2004 Det jeg har prøvd av Oriflame har vært helt greit, men ikke noe mer enn det. Når det gjelder sminke har ikke jeg vært mer imponert enn jeg er av f.eks Maybelline. Kan anbefale Tender Care - veldig god på tørre vinter lepper. Mer Oriflame prat
Gjest Paff Skrevet 11. februar 2004 #5 Skrevet 11. februar 2004 I kveld fant jeg ut en gang for alle at 3-1 rensemelken jeg har fra Oriflame ikke holder mål.. så litt vittig å finne den nye tråden her. Men ellers har jeg en håndkrem jeg syns er god, og bronzing pearls som er fine.
Cola Girl Skrevet 12. februar 2004 #6 Skrevet 12. februar 2004 Oriflameprodukter jeg er veldig fornøyd med er: Tender Care til tørre vinterlepper, øyne eller andre tørre/følsomme partier. Bronzing Pearls - disse er helt supre, men vær obs på at kulene passer akkurat nedi hullene i sluket i vasken... :-?
Nigella Skrevet 12. februar 2004 #7 Skrevet 12. februar 2004 Jeg fikk en krukke Oriflame dagkrem av ei venninne. Hun fikk utslett/allegisk reaksjon av den. Ser ut som kulde-eksem. Nå har jeg også fått det, så jeg kan ikke anbefale dagkremen hvertfall! (Har ikke prøvd andre produkter enn dagkremen.)
Diva Skrevet 12. februar 2004 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2004 Hmf. Begynner å bli litt skeptisk jeg... Lurer heller på om jeg skal spare og bruke mer proffe merker... ;-) :: vil ha hudpleietime :: Takk skal dere ha for svar :D
Gjest Paff Skrevet 12. februar 2004 #9 Skrevet 12. februar 2004 Bronzing Pearls - disse er helt supre, men vær obs på at kulene passer akkurat nedi hullene i sluket i vasken... :-? Det har skjedd meg mange ganger!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå