Gå til innhold

Tacoskjell eller tortillalefser

80 stemmer

1. 1. Tacoskjell eller lefser?

• Tacoskjell
      17
    • Lefser
      48
    • Klarer ikke velge, jeg liker begge like mye
      14
    • Spiser ikke taco
      1

Anbefalte innlegg

Gjest villrev
Skrevet (endret)

Hva velger du helst av de to, når du skal spise taco? tacoskjell eller lefser(tortilla)?

Endret av villrev
Videoannonse
Annonse
Gjest _La Femme
Skrevet

Tacoskjell. Bruker lefser til andre ting, f.eks. crispy kylling i lefser, fajitas og sånne ting.

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

hvorfor ikke få i pose og i sekk? :vetikke:

Ta en lefse og putte de vanlige tacotingene på den, og så knuse et skjell over før man bretter den sammen? ..det blir jo nesten litt sånn nachos da!

Endret av NozMonster
  • Liker 4
Gjest villrev
Skrevet

Ta en lefse og putte de vanlige tacotingene på den, og så knuse et skjell over før man bretter den sammen? ..det blir jo nesten litt sånn nachos da!

Hehe, det har jeg ikke prøvd. Men det hørtes godt ut.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Lefser helt klart, pleier bare å klare å spise to, og så bruker jeg resten til å ha f.eks kyllingsalat i senere.

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Hehe, det har jeg ikke prøvd. Men det hørtes godt ut.

ikke jeg heller, og har vel egentlig aldri tenkt på det heller. men jeg bare kom på det i det jeg skrev det :tunge1: - eller, ordene til den setningen ble faktisk bare til ut av det blå...hehehee

Endret av NozMonster
Gjest villrev
Skrevet

ikke jeg heller, og har vel egentlig aldri tenkt på det heller. men jeg bare kom på det i det jeg skrev det :tunge1:

Haha :icon_lol:

Gjest gjest17
Skrevet

Er ikke så veldig glad i taco, men liker godt fajitas/enchiladas/quesadilla så da må det bli lefser for min del :-)

Gjest Minpin
Skrevet

Det gjør jeg. Nam!

Gjest Minpin
Skrevet

Men hvis jeg MÅ velge, så velger jeg lefsene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser helst taco i pitabrød! Synes det er bedre, og det blir ikke så mye gris. Må jeg velge mellom lefser eller skjell, så blir det helt klart skjell.

Anonym poster: 9d252a9573e92e664b22439c5be228c2

• Liker 1
Skrevet

Tubs, hvis jeg skal ha noe skjell-lignende. Men det går for det meste i lefser likevel, er ikke fullt så grisete.

Gjest villrev
Skrevet

Er ikke så veldig glad i taco, men liker godt fajitas/enchiladas/quesadilla så da må det bli lefser for min del :-)

det er ikke taco!

• Liker 1
Skrevet

Åhh, nå må jeg ha taco til middag, med både lefser OG skjell på toppen!

Gjest NozMonster
Skrevet

Det gjør jeg. Nam!

Men det bør jo å fungere andre veien også? litt sånn som pølse i brød med lompe over, som mange bruker...

altså tacoskjell med ting i og snurre lefsa rundt! det skal jo ingenting innhold i tacoskjellet før det blir ylakt, og om man snurrer lefsa rundt, så er det jo ingen krise at skjellet knuser!

Gjest Borghild
Skrevet

Skjell eller aller helst mini-tubs for de knekker ikke. Lefser er godt, men jeg tåler de ikke siden de inneholder hvetemel. Ikke funnet noen glutenfrie. Funnet glutenfrie piadina, men det blir jo ikke helt det samme.

Gjest villrev
Skrevet

Jeg hadde for en gangs skyld lefser til tacoen min i dag i stedet for skjell, men usj.. Det er virkelig ikke godt. Kan ikke skjønne at så mange synes det er bedre enn skjell. Holder meg til skjellene fremover.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skal spise taco, så er det jo selvfølgelig taco jeg spiser, og det er jo tortillalefser.

Jeg skjønte ikke helt hva folk drev å snakket om når jeg flyttet til Norge og vi ble invitert hit og dit på Taco, men fikk jo aldri det, men disse skjellene. Nå har jeg lært at i Norge sier man Taco for sin egen nye nationalrett: noe som skal likne noe fra Mexico :-)

Anonym poster: 4bac3729abe1bce0bc79feb0e3378241

Gjest "gjest"
Skrevet

Ingen av delene, jeg eter ikke taco. Det der griseriet er mannfolkmat.

Gjest villrev
Skrevet (endret)

Hvis jeg skal spise taco, så er det jo selvfølgelig taco jeg spiser, og det er jo tortillalefser.

Jeg skjønte ikke helt hva folk drev å snakket om når jeg flyttet til Norge og vi ble invitert hit og dit på Taco, men fikk jo aldri det, men disse skjellene. Nå har jeg lært at i Norge sier man Taco for sin egen nye nationalrett: noe som skal likne noe fra Mexico :-)

Anonym poster: 4bac3729abe1bce0bc79feb0e3378241

Hehe tror ikke det er typisk mexicansk taco vi spiser i Norge nei.. men jeg liker den norske tacoen. Med skjell :biggrin: eller er den egentlig amerikansk kanskje? tex-mex?

Endret av villrev

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...