Gå til innhold

installering av The Sims

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt eksperthjelp her......

Har kjøpt Sims Superstar til dattera mi på 11 år. Vi har The Sims fra før, men den har ikke fungert skikkelig på den nye PC'n så jeg avinstallerte den for å begynne på nytt...

Dermed startet elendigheta.......når jeg nå prøver å installere The Sims, skjer omtrent absolutt ingen verdens ting, bortsett fra at det kommer en melodi (sims melodi iflg. min datter) og så står det autoplay på oppgavelinja......å der står jeg, kommer overhodet ikke lenger med installering av The Sims. Min datter er selfølgelig syk etter å prøve sitt nye spill og henger over hodet på meg for å få dette i orden. Jeg har prøvd omtrent alt mulig nå synes jeg :evil: og kan ikke skjønne hva som er galt.

Noen som har en ide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å slett hele maxis fila. hvis ikke den autoplay ruta kommer opp kan det være hakk i cden..

Gjest Anonymous
Skrevet

Gå til www.thesims.com og let etter et lite program som fjerner alle registeroppføringer. Kjør dette, og installer på nytt. Det bør hjelpe.

Skrevet

:oops:

Tenkte jeg måtte prøve en sista gang før jeg prøvde de gode råd jeg fikk...... så var det en liten tanke som dukket opp da

Det virker som den ikke får lest CD'n, tenkte jeg.... etter mange t imers ergrelse sjekket jeg cd'n og joda, der var en masse dritt da vettu...

fikk renset den og vips så var alt i skjønneste orden. så nå er The Sims innstallert og det samme er Superstar. Så i morgen er det nok en lykkelig jente som endelig får prøve

:wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...