AnonymBruker Skrevet 10. juli 2012 #1 Del Skrevet 10. juli 2012 Nå er jeg litt forvirra her... Vi søkte om å ta opp 100 000 ekstra i huslån, og håpet at det skulle gå bra, da verdien på leiligheten vår har steget voldsomt. Etter første samtale med banken, virka det som dette ikke skulle være noe problem, og vi ble bedt om å sende inn 2 siste lønnslipper og selvangivelsen for i fjord. I dag ringte de tilbake, og sa alt var greit når det gjaldt meg, siden jeg har fastlønn, men at de ikke kunne gi oss lån, fordi mannen min er ansatt via ett vikarbyrå og har timeslønn... Men han jobber fulltid 100% og har ett 6 mnd vikariat med "løfte" om fast ansettelse fra 1 desember Jeg derimot har også bare ett vikariat,80% som går ut 1 januar og er ikke garantert å få komme tilbake etter permisjon nesten sommer.... Er det bare jeg som synes at det virker rart at jeg oppfyller kravene for lån bare fordi mitt vikariat er direkte i bedriften?? Men ikke mannen som er ansatt via ett byrå? Sukk, nå må vi vel prøve å få låne de pengene privat i stedet.... Anonym poster: d0e4d140b6dc34b4888417f9a87fb3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå