Masi81 Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Hun vil reise sammen med en venninne som er ett år eldre. Forøvrig kjenner vi ikke denne jenta annet enn på navn og det er ikke en jente hun henger sammen med til vanlig. Vi bor et par timer fra byen så de må ta tog frem og tilbake. Jenta vår er ganske umoden av seg og må minnes på at det er lurt å spise og drikke f.eks. Hun er også ganske naiv og tror det beste om alle. Hun kan fort finne på å legge fra seg veske med lommebok et sted for så å gå på do f.eks. Er ganske skeptisk til dette, men vil ikke være urimelig kjip heller da..
Lillymin Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Slik som du beskriver jenten din, og det at du ikke kjenner den andre jenten, så vil jeg si nei, ikke uten at en voksen er med.
Masi81 Skrevet 10. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2012 Ja, hvis jeg kunne dratt sammen med henne så hadde jeg gjerne gjort det, men har to yngre barn her hjemme som jeg ikke kan reise fra. Mannen jobber sent i morgen.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2012 #5 Skrevet 10. juli 2012 Jeg skal sende min 13 år gamle datter dit Vi bor også to timer fra byen, men hun er der fra før på besøk å skal ned til midtbyen med en venninne. Hun er av den typen som stort sett finner en løsning på ting, men hadde hun vært slik du beskriver din datter hadde det ikke kommet på tale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå