AnonymBruker Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 SATS Club Vårt mest populære medlemskap som gir deg adgang til alle sentrene i en region, på dag- og kveldstid, samt i helger. Fra 520-850 kr per måned Hvorfor står det fra 520-850? Hva er forskjellen her? Jeg tenkte å trene på Hellerud hvis det har noen betydning? Anonym poster: 41718a018f6859d07e7895f25716aa69
Gjest NozMonster Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 forskjellen er vanlig voksen eller student, om du vil kunne ha muligheten til å trene på alle sats-senterene eller ikke...
per78 Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 forskjellen er vanlig voksen eller student, om du vil kunne ha muligheten til å trene på alle sats-senterene eller ikke... forskjellen er vanlig voksen eller student, om du vil kunne ha muligheten til å trene på alle sats-senterene eller ikke. .. SATS+ Tren på alle sentrene i Norge og Norden. Medlemskapet for deg som trener mye og ofte! Fra 670-760 kr per måned
nantucket Skrevet 11. juli 2012 #4 Skrevet 11. juli 2012 Du kan være heldig å komme over en kampanje også. Selv betaler jeg 399,- i måneden og kan trene på alle Sats-sentrene i hele Norge. Veldig praktisk i grunn! Trener på flere ulike i Oslo alt ettersom jeg vil trene med venner, gå på spesielle timer eller trene på senteret som ligger nærmest meg. Også har jeg kunnet fortsette å trene når jeg har vært hjemme i hjembyen min i ferier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå