missfidget Skrevet 11. februar 2004 #1 Skrevet 11. februar 2004 Ikke inklusive salgsklær til vinteren, men vårens nytt. Noen som har kjøpt? Jeg selv har lete voldsomt etter men finne så lite. Jeg liker godt sjokk rosa men er litt lei at det er ikke mer en det, liksom. Det er ikke alle som kle seg så godt i sjokk farger, synes jeg. Ble absolutt kjedelig ellers....Finner ingenting. Har vel fant en del hos Popin. Noen andre som har vært innom i det siste? Mye fint. De har en ny merker som heter Filuka som er tøff og litt spesielt. Dessuten er det litt dyrt. Men akkurat nå jeg vil ha noe nytt og finne ikke noe spesielt. Noe anbefalinger dere ha? Har lyst på ny sko men synes ikke det var mye der heller. Har tenkt å prøv Bianco i morgen.
Tusenfryd Skrevet 11. februar 2004 #2 Skrevet 11. februar 2004 Lene V har mye fint nå. Smugkikket litt i dag... :oops: ... utenom budjsettperioden...
Mette Skrevet 11. februar 2004 #3 Skrevet 11. februar 2004 Enig med Tusenfryd, Lene V har fått inn mye fint, jeg var og handlet litt her om dagen Men så er også Leve V min favoritt butikk da, finner alltid noe fint der.
Miss Marple Skrevet 11. februar 2004 #4 Skrevet 11. februar 2004 Bik Bok har også utrolig mye fint inne for tiden! Og jeg har så fryktelig lyst på de grønne buksene de selger...men har litt lite penger for tiden...
Gjest Cuddly Skrevet 12. februar 2004 #5 Skrevet 12. februar 2004 ...og de røde...og de lilla...I could go on and on!
Gjest Coral Skrevet 12. februar 2004 #6 Skrevet 12. februar 2004 Syns de hadde fått inn mye fint på Vila (Her i Bergen ihvertfall). Kjøpte en rød blaser som jeg likte veldig godt. Ellers var det mye fint i turkis, men lommeboken satte en stopper for flere kjøp - for denne gang
Smilla78 Skrevet 12. februar 2004 #7 Skrevet 12. februar 2004 Jeg kjøpte et stilig jeansskjørt og en svart og grå strikka cardigan på vero moda her om dagen. Skikkelig stilig og billig! Elsker den butikken!
Gjest Madley Skrevet 12. februar 2004 #8 Skrevet 12. februar 2004 Beige kord-miniskjørt og svart strikket genser med høy hals og knapper i siden. Beige støveletter med spiss tupp og høy hæl... Be aware... for alt det betalte jeg 700,- på hm og økonomisko. (så kan jeg kjøpe nytt når jeg blir lei..hehe)
Ingeborg Skrevet 12. februar 2004 #9 Skrevet 12. februar 2004 Falt pladask for en kjekk, praktisk fleece-jakke på Lene V, det passer godt for meg som er så frossen. Og så var de så billige (150 kr) at jeg kjøpte to, både svart og knallrød!
Zombie Skrevet 12. februar 2004 #10 Skrevet 12. februar 2004 Var en tur innom H&M og fant en genser til halv pris av halv pris, endte faktisk på 49,50,- og 3 trikot til 69,50,- pr stk. Et lite kupp, kan man vel si.
Malou Skrevet 12. februar 2004 #11 Skrevet 12. februar 2004 Beige kord-miniskjørt og svat strikket genser med høy hale og knapper i siden. Håper du ikke tar dette ille opp, men jeg kunne ikke dy meg... Jennifer
Nigella Skrevet 12. februar 2004 #12 Skrevet 12. februar 2004 Fant meg undertøy på Lindex! Bh til kr 99,- er ikke hverdagskost i min størrelse, så jeg tok med meg 2 stk. Lyseblå med lilla "sateng-look" stropper og kantebånd. 2 truser i samme stoff (panties), 1 i psykedeliske mønster i samme nyanser og 1 stripete. Og 2 stk singlet i samme serie, 1 lyseblå og en stripete. Totalt kr 600,- og jeg er lekker innerst!
Gjest Poirot Skrevet 12. februar 2004 #13 Skrevet 12. februar 2004 Har kjøpt nydelige sko på 50 % på Amulet sko i Vika.
Gjest Madley Skrevet 12. februar 2004 #14 Skrevet 12. februar 2004 Håper du ikke tar dette ille opp, men jeg kunne ikke dy meg... Jennifer :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: (har fiksa det nå...)
Gjest KATTAstrofe i.i Skrevet 13. februar 2004 #15 Skrevet 13. februar 2004 Jeg har falt for en turkis "anorakk" på vero moda, men har ikke kjøpt den enda. Og så fant jeg noen kjempestilige vesker idag, med masse farger, så nå går jeg bare og venter på studielånet
Tigerlily Skrevet 13. februar 2004 #16 Skrevet 13. februar 2004 fornøyd med overskudd etter hussalg og leilighetskjøp spanderte jeg på meg en svart lærjakke. myyykt myyykt skinn, svart, motorsykkeljakke-stil, enkel og elegant (og fikk puppene mine til å se større ut av en eller annen mystisk grunn)... og svinedyr (for en student). fattigere og fornøyd gikk jeg ut derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå