Gå til innhold

Jacob's på Holtet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, kan noen fortelle meg hva som er så spesielt med Jacob's på Holtet? Har hørt masse om dem, og kjører forbi nesten daglig, men har aldri fått somlet meg innom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jacobs har et enormt utvalg av frukt og grønt, en egen bakeriavdeling der de selger pascal kaker, et bredt utvalg i kjøttdisken, + mange varer som kan være vanskelig å få tak i ( både norske og utenlandske).

Skrevet

Svært god kvalitet på ferskvarer, og de har stort utvalg. Kjøper alltid ribbe og medisterpølse der.

Ostedisken deres er også meget bra.

Skrevet

Det er en stor matforretning med ferskvareavdeling. Som meny og Ultra. Ganske så dyr. Der de fine fruene handler. (sikkert andre også da)

Skrevet

Jeg får meg ikke til å handle der så ofte desverre.

De har flott frukt og grønt-avdeling, konditori, flott ferskvaredisk og masse sånt. Men jeg trives ikke der.

Det kan skyldes stive priser og tendenser til dårlig service (kanskje ekstrahjelper jeg har ramlet borti).

Dessuten finner jeg ikke så lett frem der. Bruker uendelig lang tid på å finne det jeg skal ha.

En annen grunn er kanskje at jeg må kjørte en kronglete vei og ut av bomringen for å komme dit.

Jacobs er vel den eneste selvstendige dagligvarebutikken som er igjen her i byen. Derfor har jeg litt lyst til å handle der, men jeg trives bedre i min favoritt-Kiwi-butikk.

Skrevet

Som de andre sier, en utrolig bra butikk med et flott utvalg av varer man ikke finner så mange andre steder. En butikk jeg elsker, men som jeg dessverre ikke får dratt innom særlig ofte siden vi bor helt på andre siden av byen og det tar omtrent en time å kjøre dit. Da handler jeg heller på Ultra og Centra som er veldig bra de også!

Skrevet

Litt oppskrytt spør du meg, men det er faktisk litt digg noen ganger å gå i en butikk med så stort utvalg istedenfor disse andre butikkene hvor man ikke kan velge merke, men bare ta det de har lagd selv..Om man har råd da, for Jacobs er jo ganske så dyrt da!

Skrevet

Ferskvareavd. hos SMART er uslåelig, både på utvalg, kvalitet og priser.

15-16 store kyllingfiléter til Kr.170,-!!

Jeg pakker dem enkeltvis i plastfolie (300m koster Kr. 69 på SMART) rett i frysern'

Skrevet

Jeg syns Jacob`s er utrolig oppskrytt.

Rotete, mørkt, og uoversiktelig. Jeg skulle ha vanlige hveteboller en dag, og det første de ikke.....

Ritzkjeks som koster en tier på Rimi koster over tjue på Jacob`s.....

Skrevet

Ritzkjeks som koster en tier på Rimi koster over tjue på Jacob`s.....

Men man går jo ikke til Jacob's for å kjøpe de helt ordinære kjedelige varene man finner overalt da! Man går dit for alt man ikke finner andre steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...