Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hvor lærte du/dere brudevals ? Evt.hva betalte dere ? Var dere fornøyd med resultatet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Vi googla det, og øvde noen uker før bryllupet:) Ble så fint atte

Skrevet

Vi fant en video på youtube, og danset etter den på stuegulvet :) Kostet ingenting, og resultatet ble ganske bra :jepp:

Skrevet

Vi hadde "brudedans".. Gadd ikke tvinge ham til å lære vals. Det ble en rolig, romantisk dans uansett og alle var fornøyde :)

Skrevet

Vi kjørte et stykke inn i skogen og fant på noe "tull" og bare øvde litt der så ingen skulle se - ble veldig morsomt til slutt! Vi svingte løs til Jason Mraz og det ble stor stas :) anbefaler dere å kikke på YouTube videoer og å ikke ta dere selv så høytidelig når det gjelder dans. Er det siste jeg ville brukt penger på!

Skrevet

Takker for tips! Vi liker å danse begge to og vil gjerne lære det ordentlig . Noen som har erfaringer med dan

seskoler / instruktører e.l.?

Skrevet

Jeg lærte det av mannen min som i sin ungdom var konkurransedanser. Får privattimer i dans rett som det er. :)

Skrevet

Vi skulle bare ha vanlig vals og det kan begge to rimelig greit. Men vi øvde jo ikke med stor kjole, så hele valsen gikk til helvete i bryllupet. Så et tips er å øve med underskjørt om du skal ha det under kjolen :)

Skrevet

avisen vårt land har laget en bryllups-app, hvor det finnes en god instruksjonsvideo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...