Gå til innhold

Hva bør man gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort forhistorie:

ONS rett før jeg ble sammen med kjæresten, men vi hadde noe på gang. Var selfølgelig kjempedumt gjordt, skulle ikke gjordt det når vi hadde noe på gang, men var IKKE utro!

Ble gravid, hvem som var far fant vi først ut etter 7 måneder.

Far var self ONS :forvirret: . Han ville ikke ha noe med noen av oss å gjøre, kjæresten stilte opp, vi flyttet sammen og ble en familie.

Problemtet er "bare" at jeg håpet at det var kjæresten og valgte å ikke fortelle noen, untatt kjæresten dette.

Når svaret kom så ble det så vanskelig, for alle trodde jo selvfølgelig at det var kjæresten sin unge.

Nå er guttungen min snart 3 år.. Har liksom bare utsatt det.. Vel, søsteren min er den eneste som vet det.

Svigerfamilien er jo værst.. Tenk om de vil begandle guttungen anderledes?

Er gravid med nr 2, redd de vil bli forskjellsbehandlet om vi forteller svigerfamilien om det. Og redd de vil hate meg, selvom det ikke er det værste.Det er ikke alle som er såå begeistert for meg fra før..

Svigerfamilien er jo de vi er med på høytider, de som passer barna + + (Mamma har flyttet langt unna med kjæresten og søstern studerer i utlandet.)

Hva bør man gjøre?

Anonym poster: 00a45b79cce78d384d317f38ee421181

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener kjæresten din at dere skal gjøre da? Mener han det er det riktige å si det til foreldrene?

Aner ikke helt hva jeg ville gjort jeg........

Anonym poster: b791311aeb7740484386a4cca64d3120

Skrevet

Hva synes kjæresten din dere bør gjøre?

Skrevet

Hvis kjæresten din fungerer som pappa for sønnen din, og at han står oppført som far, så ser jeg ikke hva andre har med det æ gjøre?

Skrevet

Er vel du og kjæresten som må finne ut av? Kan bli alvorlige konsekvenser uansett hva dere velger.

Sett deg ned med kjæresten din og ha en skikkelig prat. Er høyst aktuelt nå som du er gravid igjen.

Skrevet

hva sier barnefar? Kanskje en adopsjon ville løst problemet.Hvor biofar sier ifra seg rettigheter og så adopterer samboeren din barnet.

Gjest Gjest
Skrevet

Kort forhistorie:

ONS rett før jeg ble sammen med kjæresten, men vi hadde noe på gang. Var selfølgelig kjempedumt gjordt, skulle ikke gjordt det når vi hadde noe på gang, men var IKKE utro!

Ble gravid, hvem som var far fant vi først ut etter 7 måneder.

Far var self ONS :forvirret: . Han ville ikke ha noe med noen av oss å gjøre, kjæresten stilte opp, vi flyttet sammen og ble en familie.

Problemtet er "bare" at jeg håpet at det var kjæresten og valgte å ikke fortelle noen, untatt kjæresten dette.

Når svaret kom så ble det så vanskelig, for alle trodde jo selvfølgelig at det var kjæresten sin unge.

Nå er guttungen min snart 3 år.. Har liksom bare utsatt det.. Vel, søsteren min er den eneste som vet det.

Svigerfamilien er jo værst.. Tenk om de vil begandle guttungen anderledes?

Er gravid med nr 2, redd de vil bli forskjellsbehandlet om vi forteller svigerfamilien om det. Og redd de vil hate meg, selvom det ikke er det værste.Det er ikke alle som er såå begeistert for meg fra før..

Svigerfamilien er jo de vi er med på høytider, de som passer barna + + (Mamma har flyttet langt unna med kjæresten og søstern studerer i utlandet.)

Hva bør man gjøre?

Du sier ikke et ord til noen. Kjæresten adopterer gutten, problem løst. Donorbarn er slett ikke så uvanlig. ;)

Gjest Marmot
Skrevet

Den eneste som bør få vite noe om dette, er barnet. Når han er gammel nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...