Gå til innhold

Menn som bare liker oppmerksomhet

Anbefalte innlegg

Gjest Nanna87
Skrevet (endret)

Hei. Føler jeg møter menn som kun vil ha oppmerksomhet. De utnytter meg følelsesmessig for å vinne bekreftelse. De elsker å stille deg spørsmål om hvor bra de ser ut, og hvordan de er i senga osv.. Men når du spør om å avtale neste date sier de bare svada. "kanskje det ja" eller " vi for se vettu" ...

Jeg har blitt avvist av menn før, men dette er like sårende. Det eneste de vil er å vite hvem de har, føles ut som jeg dyrker selvbildet deres.

Med en gang du finner noen andre, tar de kontakt med deg igjen. De vil forsikre seg om at du ALLTID er der. De later som de liker deg når du driver på med andre. Når du kommer krypende tilbake med troen på noe mer, avviser han deg på stedet hvil.. Hva er dette for noe da? Er det en diagnose for menn som mangler selvtilitt eller?

Er dette vanlig hos dere menn? Jeg vil påstå jeg er en smart & vell fungerende jente, med et bra utseendet. Men desverre er jeg et lett offer for menn =/

Flere som føler seg igjen... Er dette en mannegreie? Setter pris på alle svar.

Endret av Nanna87
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er minst like vanlig den andre veien. Man bruker andre for å bygge opp seg selv. I tillegg er det mange som vil ha det de ikke kan få. Men jeg må jo si, du gjør det jo på sett og vis selv - når du dater noen ny men overser denne og kryper tilbake til den første når han vil.

Min erfaring er at de er verdt å samle på er like mye opptatt av deg som at du skal være andre veien. konstant mas om selvbekreftelse burde la deg høre alarmbjeller.

• Liker 1
Skrevet

Du får da bare gjøre det åpenbare, finne deg nye venner. Eller en ny vennekrets.

Vil si det samme som Guybrush, at dette går begge veier, uansett kjønn altså.

Skrevet

Hei. Føler jeg møter menn som kun vil ha oppmerksomhet. De utnytter meg følelsesmessig for å vinner bekreftelse. De elsker å stille deg spørsmål om hvor bra de ser ut, og hvordan de er i senga osv.. Men når du spør om å avtale neste date sier de bare svada. "kanskje det ja" eller " Vi for se vettu"

Jeg har blitt avvist av menn før, men dette er like sårende. Det eneste de vil er å vite hvem de har, føles ut som jeg dyrker selvbildet deres.

Med en gang du finner noen andre, tar de kontakt med deg igjen. De vil forsikre seg om at du ALLTID er der. De later som de liker deg når du driver på med andre. Når du kommer krypende tilbake med troen på noe mer, avviser han deg på stedet hvil.. Hva er dette for noe da? Er det en diagnose for menn som mangler selvtilitt eller?

Er dette vanlig hos dere menn? Jeg vil påstå jeg er en smart & vell fungerende jente, med et bra utseendet. Men desverre er jeg et lett offer for menn =/

Flere som føler seg igjen... Er dette en mannegreie? Setter pris på alle svar.

Ja, jeg tror faktisk at det må finnes en diagnose for slike individer. En form for personlighetsforstyrrelse der de ser på eget utseende som den verdien de har, og er veldig usikre ellers.

Og det er ikke bare menn som oppfører seg sånn. Ettersom utseendet som regel betyr mer for kvinner enn for menn, så er nok problemet heller større der.

Gjest Nanna87
Skrevet

Ja, jeg tror faktisk at det må finnes en diagnose for slike individer. En form for personlighetsforstyrrelse der de ser på eget utseende som den verdien de har, og er veldig usikre ellers.

Og det er ikke bare menn som oppfører seg sånn. Ettersom utseendet som regel betyr mer for kvinner enn for menn, så er nok problemet heller større der.

Jepp, det er kanskje sant. Jeg oppfører meg ikke slik mot andre, men kan forstå det blir en slags dobbelt moral når jeg stikker tilbake til de som bare "playet" meg... Men det er ikke på samme måte. Når en mann stadig vekk trenger bekreftelse på seg selv, er det egentlig ganske turn off. De later som å ha topp selvtillit, men de blir fort gjennomskuet. Hvordan sette på plass slike menn?

Har en fyr som alltid tar kontakt med meg når jeg er med andre, eller når han trenger det uavhenig av mine behov. Har så sykt lyst til å si ifra, må bare finne en perfekt måte å si ifra på.. Tips :P ?

Skrevet

Tja, fullstendig ignorering er nok det som vil føles verst for slike individer, tenker jeg.

Gjest Nanna87
Skrevet

Tja, fullstendig ignorering er nok det som vil føles verst for slike individer, tenker jeg.

Hm, joa.. Kanskje det. Men føler han bør høre hvordan han oppfører seg. Kan evt fortelle han hvor turn off det er med menn med dårlig selvtilitt:P

Skrevet

Hm, joa.. Kanskje det. Men føler han bør høre hvordan han oppfører seg. Kan evt fortelle han hvor turn off det er med menn med dårlig selvtilitt:P

Du kan jo gjøre et forsøk, uten at jeg tror at han kommer til å forstå noe. Dessuten tror jeg at enhver form for oppmerksomhet oppfattes som bedre enn ingen oppmerksomhet.

Gjest Nanna87
Skrevet

Du kan jo gjøre et forsøk, uten at jeg tror at han kommer til å forstå noe. Dessuten tror jeg at enhver form for oppmerksomhet oppfattes som bedre enn ingen oppmerksomhet.

Kanskje det ja. Det beste er kanskje full ignoering. Men det kan også ha sine ulemper... Hard to get?

Skrevet (endret)

Kanskje det ja. Det beste er kanskje full ignoering. Men det kan også ha sine ulemper... Hard to get?

Ja, du risikerer jo at dette trigger jakt-instinktet i fyren. Selv om han egentlig ikke er seriøst interessert.

Og derfor må man ha bestemt seg for hva man egentlig vil med det selv.

Det hjelper ingenting å ignorere og så gi seg med det. Da er en meningsløs runddans fort igang.

Endret av Steinar40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...