LunchBox Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Jeg skal nå 2 uker til syden. Ha kjøpt extantions som jeg ikke vet om jeg gidder å få festet før jeg reiser med tanke på sol, salvann etc. Redd det blir stress. Skal jeg heller klippe en lang bob å vente til jeg kommer hjem eller vil håret egentlig overleve i varmen og saltvannet. (ja jeg pleier det godt med hårkur) Men hvis du har noen tips. Takk for svar PS: Håret er av god kvalitet.
Tibbie Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Heidu! Jeg har mye erfaring med extentions, også i varme og saltvann. Varmen skal nok gå helt fint. Det finnes også mange sprayer/kremer som skal beskytte håret mot solvarme, så det skal ikke være noe problem. Det verste er saltvannet. Det blir lett folker inne med festet, som er vanskelige å børste bort. Ved mye børsting, kan håret også bli svært skadet. Saltvann tørker også ut håret. Jeg syns du bør vente til du kommer hjem ved å sette dem på, ellers er de ikke veldig pene etter de to ukene. Dersom du har veldig lyst til å se ekstra pen ut på ferie, kan du kanskje også invistere i clip in's? Slik at du ikke trenger å bruke dem når du bader, men du kan se bra ut ellers
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 Ikke. Anonym poster: 5958ea43fca257885b7ab77250413e14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå