Gå til innhold

Deprimert etter ONS

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler jeg utnytter meg selv etter ONS med menn.

Når jeg går hjem i walk of shame føler jeg meg glad og fornøyd, men noen uker etterpå begynner tankene å spinne..

Er dette vanlig?

Anonym poster: c4de9959ab8d47807526385dc8b15d55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke en anelse, men om du føler det slik så er det vel bare å finne seg en kjæreste eller noe slikt.

Eller bare slutte med ONS.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke en anelse, men om du føler det slik så er det vel bare å finne seg en kjæreste eller noe slikt.

Eller bare slutte med ONS.

Jepp. Har kuttet ut Ons. Er på jakt etter en kjæreste, men har ikke funnet noen enda. Jeg trodde han jeg pratet om var kjæreste-materiale, men dær tok jeg feil gitt..

Takk for svar =)

Skrevet

Jeg vil tro at det fortsatt er vanligere blant kvinner enn blant mannfolk.

AnonymBruker
Skrevet

Spiller det noen rolle hva som er vanlig eller ei? Så lenge tankene dine spinner så må jo det være det som betyr noe, og dersom det ikke føles rett bør du seriøst vurdere å kutte det ut.

Kanskje skaffe en fast knullevenn?

Anonym poster: 4976e9cb3535aed76f72d01bb05728bf

AnonymBruker
Skrevet

Spiller det noen rolle hva som er vanlig eller ei? Så lenge tankene dine spinner så må jo det være det som betyr noe, og dersom det ikke føles rett bør du seriøst vurdere å kutte det ut.

Kanskje skaffe en fast knullevenn?

Anonym poster: 4976e9cb3535aed76f72d01bb05728bf

Det er kanskje normalt å føle seg "skitten" etter å hatt random sex med noen fra gårsdagens bytur:P Men dette har jeg kuttet ut nå.. Selv om jeg stadig vekk tenker på han siste jeg hadde ONS med =/

Ønsker meg en fast knullevenn.. Men vet ikke hvordan jeg skal gå frem til slike spørsmål...

Jeg kan ikke ha sex med noen som ikke tenner meg, derfor drar jeg på byen å leter etter kjekke menn, blir med de hjem og knuller.

Jeg håper alltid de tar kontakt, slik at vi kan ha mere sex.. Men der skjer sjeldent de vil ha mere sex.

Det skjedde en gang at jeg møtte ONS random på byen, jeg ble med han hjeim igjen å hadde sex for andre gang.. Jeg spurte ikke om å være

" fuck friends" men følte det gikk av seg selv.. I ettertid sendte jeg han meldinger om han skulle ut, men fikk aldri noe svar=/

Så sykt vanskelig å finne et fast ligg..

Skrevet

Det normale er faktisk å ha en kjæreste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det normale er faktisk å ha en kjæreste.

Hvem har bestemt at det er normalt...

Du synes kanskje det, men det finnes mennesker der ute som kanskje ikke har tid til å tilpasse seg en annen person.

Noen mennesker har ikke tid til en kjæreste, noen tenker heller på utdanning & karriere framfor slikt.

Men det er lov å savne nærhet ;)

• Liker 3
Skrevet

Hvem har bestemt at det er normalt...

Du synes kanskje det, men det finnes mennesker der ute som kanskje ikke har tid til å tilpasse seg en annen person.

Noen mennesker har ikke tid til en kjæreste, noen tenker heller på utdanning & karriere framfor slikt.

Men det er lov å savne nærhet ;)

Som bare betyr at det er fordeler og ulemper med alt, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Som bare betyr at det er fordeler og ulemper med alt, ja.

Slik er livet;) Men sex er viktig uansett om man er i et forhold eller ikke.

Man blir lei av ensom sex også...

Dessuten er samfunnet på vei til en moderne revolusjon.

Stadig vekk blir utdanning mer å mer viktig. I mitt tilfelle studerer jeg forkurs til medisin. Jeg aner ikke hvilken skole jeg begynner på til høsten, det kan være alt i fra Riga til Oslo. Med fulltidsstudie og høye krav er ikke et forhold første pri.

Derfor har mange ONS! ;) så vil gjerne ha en intim venn =)

Skrevet

Om du hadde turt å poste med nicket ditt trur jeg du hadde fått tilbud :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du hadde turt å poste med nicket ditt trur jeg du hadde fått tilbud :P

Hvem vet ;) Kanskje det...

Skrevet

Jo lengre man går uten sex, jo mer vandt blir man til å ikke ha det som en del av livet sitt. Til slutt bryr man seg ikke lenger.

Da slipper man disse problemene med negative tanker etter ONS og forvirring og blandede følelser av å ha 'pulevenn'.

Kall meg gjerne kjip og konservativ, men noen ganger er det enkleste ofte det beste. Spar sex til en fyr du liker, som du vet liker deg tilbake.

Gutta på byen blir dritforbanna når kvelden ikke ender lengre enn klining på utestedet, og jeg havner ofte i krangler fordi jeg ikke vil "bli med på nach alene og prate", men det er virkelig verdt det i det lengre løp. Sjelden disse gutta man møter kl.02:30 i baren, er interessert i mer enn bare et engangs ligg.. Skal ikke gre alle under en kam, men veldig ofte er det hvertfall slik.

• Liker 5
Gjest Janus
Skrevet

Om du er kvinne og i det minste ser bra ut i måneskinn, så er det vel bare å opprette en nettdatingprofil og vrake og velge blant de hundre meldingene som tikker inn i løpet av noen timer?

:)

• Liker 2
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Om du er kvinne og i det minste ser bra ut i måneskinn, så er det vel bare å opprette en nettdatingprofil og vrake og velge blant de hundre meldingene som tikker inn i løpet av noen timer?

Burde ikke den myten avlives snart?

• Liker 1
Skrevet

Slik er livet;) Men sex er viktig uansett om man er i et forhold eller ikke.

Man blir lei av ensom sex også...

Dessuten er samfunnet på vei til en moderne revolusjon.

Stadig vekk blir utdanning mer å mer viktig. I mitt tilfelle studerer jeg forkurs til medisin. Jeg aner ikke hvilken skole jeg begynner på til høsten, det kan være alt i fra Riga til Oslo. Med fulltidsstudie og høye krav er ikke et forhold første pri.

Derfor har mange ONS! ;) så vil gjerne ha en intim venn =)

Da bør du satse på å finne en såkalt intim venn der du faktisk begynner å studere.

Gjest Lenni20
Skrevet

Jeg har gjerne lyst på en intim venn, er utrolig vanskelig å finne.. enig med TS ..

Har en venn jeg vet om som vil ha meg som ons, men han er jeg redd har masse sykdommer, for alle vet at han ligger rundt, i tillegg til å ha en samboer..

Skrevet

Jakten er som regel dritspennende....og fører til akten, som egentlig ikke er noe særlig i det hele tatt. Det tok meg årevis å virkelig innse sammenhengen der, for jeg hadde så lyst på spenningen, men egentlig ville jeg ikke ha sex med en person jeg ikke kjente og var forelsket i. Om jeg hadde visst det jeg vet nå, hadde jeg droppet og ha sex med alle disse personene, men jeg angrer likevel ikke, for det er ikke noe poeng i å gå rundt og angre på ting man har gjort. Det eneste man kan gjøre er å sette seg som mål hva man vil forandre fremover.

Hvis du får den følelsen etter ons, så vil den sannsynligvis kommer hver gang du har det. I stedet for å gå og fokusere på det du har gjort som har gjort deg deprimert, prøv heller å tenke at du ikke skal gjøre det på samme måten nesten gang, og få selvtillit i å handle etter ditt mål hver gang du klarer det.

Lykke til :smilorange:

AnonymBruker
Skrevet

Jakten er som regel dritspennende....og fører til akten, som egentlig ikke er noe særlig i det hele tatt. Det tok meg årevis å virkelig innse sammenhengen der, for jeg hadde så lyst på spenningen, men egentlig ville jeg ikke ha sex med en person jeg ikke kjente og var forelsket i. Om jeg hadde visst det jeg vet nå, hadde jeg droppet og ha sex med alle disse personene, men jeg angrer likevel ikke, for det er ikke noe poeng i å gå rundt og angre på ting man har gjort. Det eneste man kan gjøre er å sette seg som mål hva man vil forandre fremover.

Hvis du får den følelsen etter ons, så vil den sannsynligvis kommer hver gang du har det. I stedet for å gå og fokusere på det du har gjort som har gjort deg deprimert, prøv heller å tenke at du ikke skal gjøre det på samme måten nesten gang, og få selvtillit i å handle etter ditt mål hver gang du klarer det.

Lykke til :smilorange:

Dette var et kjempe bra svar. Tusen takk =)

Når jeg tenker meg om, så er det vell egentlig spenningen som er det "magiske" med hele ONS-greia. Men jeg har kuttet ut ONS nå, fordi jeg får den samme følelsen vær gang uansett hvilken partner jeg har hatt. Er kanskje bedre å ha sex med seg selv, enn å leve ulykkelig med seg selv. For heller vente til jeg er klar for en kjæreste da .. :P

Gjest Lenni20
Skrevet

vel, jeg har blitt fortalt at jeg ser bra ut i måneskinn, og har i tillegg prøvd ut flere nettdatingprofiler..

men kun blitt kontaktet av slemminger..

såå.. ja ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...