rosemarin Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Har planer om å gå ned i vekt og bli strammere og mer trent. Har derfor begynt å jogge og har holdt på et halvt års tid. Er ikke i superforbruker men har en runde på ca 4 km som jeg tar ca annenhver dag. Går mye i tillegg. Poenget mitt er at jeg målte meg ved juletider og nå viser det seg at lårene mine har blitt 3-4 cm mindre. Jeg målte fordi jeg følte de hadde blitt mye strammere og bena mine er mye finere nå. Kan det stemme at det er pga jogginga? Har ikke gått ned no særlig på vekta tror jeg (hadde ikke det for en stund siden hvertfall) og har ikk mista noen cm på magen. Det er dumt siden det er det største problemet.
addict Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Om du ikke har gått ned i vekt så har du mest sannsynlig lagt på deg muskler av jogginga (om du hadde veldig lite fra før så er jo ikke det så rart). Du kan gå ned i cm på låra av alt mulig. Om du jogger eller ror eller hopper eller spiser deg i kaloriunderskudd så spiller det ingen rolle, om man ligger i kaloriunderskudd så vil man gå ned i vekt. På hele kroppen. Ikke bare på låra.
OPIgirl Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 Enig med addict. Man minker ikke cm bare av joggingen alene, men i kombinasjon med kaloriunderskudd og sunt kosthold. Ellers minker man i både vekt og cm ved all trening.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Ja, men det jeg syns er litt rart er at det tydelivis bare er på låra det "merkes"/ "synes" så langt. Så tenkte kanskje at det var jogginga som gjør at beina blir mer trent? Men hadde jo håpa det hadde no å si for vekta og magen også da.. Anonym poster: fcfe97fa5ea21971f64bbf2bf008d33d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå