Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som følger med i det hele tatt? Jeg prøver så godt jeg kan, men har vært noe sporiadisk i begynnelsen nå grunnet jobb, men gleder meg til fjellene!

Videoannonse
Annonse
Gjest ChemE
Skrevet (endret)

Håper Bradley Wiggins vinner sammenlagt for Edvald sin skyld.

Endret av ChemE
Skrevet

Sitter å glor på TDF hver dag jeg:) Har ikke noen favoritter i år enda, er fortsatt deppa for at Hushovd ikke er med i år.. Håper bare ikke Cav vinner noe som helst!

Gjest ChemE
Skrevet

Håper bare ikke Cav vinner noe som helst!

Det ville jo vært veldig uheldig for oss som heier på Edvald, ettersom han er hjelperytter for Cavendish. Nå har riktignok briten allerede vunnet en etappe, og fjelletappene starter nå straks som er med tilpasset sammenlagtrytterne.

Skrevet

Får ikke fulgt med så mye grunnet jobb :/ Å lese om det er ikke det samme som å se. Det er jo de fantastiske omgivelsene de sykler i som er halve opplevelsen. For meg er det nærmest mer som et reiseprogram enn en sportssending, får så lyst til å dra på bilferie i Frankrike hver gang jeg ser på :P

Skrevet

Ha, jeg liker Cavendish veldig godt jeg. Og synes det er synd han har bare vunnet en etappe så langt.

Ellers begynner Sky å se ut nesten litt for overlegen. Men - samtidig betyr det jo at om noen andre skal ha noe sjans må de angripe, og angripe tøft - noe som kan bety mange spennende etapper.

Og jeg fikk meg TV2 Sumo, så nå kan jeg ha Tour de France på jobben :hoppe:

Skrevet

Ååååå for en etappe og så mye igjen! Så spennende!

(gjett hvor mye jobb jeg får gjort i dag på kontoret..)

Gjest ChemE
Skrevet

Haha, Kaggestad avslørte svaret på dagens spørsmål.

AnonymBruker
Skrevet

Når er TdF helt ferdig??? LEI!

Anonym poster: b45bb3afd53730e7f30f074bc7be1392

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...