Chiquita Skrevet 11. februar 2004 #1 Skrevet 11. februar 2004 Ifølge det britiske bladet "Brides Magazine" skjer følgende på europeiske bryllupsreiser: 71% har sex hver eneste dag. 47% har i løpet av ferien hatt seg en kjapp en i dusjen. 14% tar seg et nummer på balkongen utenfor hotellrommet. 1% blir medlem av "Mile High Club", dvs.at de har sex ombord i et fly (antageligvis da på toalettet.) 2% hevder å ha vært utro på bryllupsreisen. 1% får minst èn gang i løpet av bryllupsreisen selskap av en tredje person i sengen. 52% bruker en eller annen form for prevansjon. 72% benytter seg av Pay TV for å hisse seg opp. 9% har ikke sex i det hele tatt, vi får anta at det i stor grad skyldes det månedlige hos kvinnen. http://www.humor911.com/innslagID.aspx?innslagID=403
Gjest Tex Skrevet 11. februar 2004 #2 Skrevet 11. februar 2004 9% har ikke sex i det hele tatt, vi får anta at det i stor grad skyldes det månedlige hos kvinnen. KAN ikke folk å planlegge??? :o Er det noe jeg skal sørge for så er det å IKKE ha mens på bryllupsdagen.....
Chiquita Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2004 KAN ikke folk å planlegge??? :o Er det noe jeg skal sørge for så er det å IKKE ha mens på bryllupsdagen..... Vel uansett er jo det en dårlig unnskyldning, synes jeg.... En kan da fint ha sex selv om man har mensen
Arwen Skrevet 11. februar 2004 #4 Skrevet 11. februar 2004 Er det noe jeg skal sørge for så er det å IKKE ha mens på bryllupsdagen..... Jeg skal faktisk egentlig ha det. Planlegger tur til legen snart slik at jeg får utsatt måneden før bryllupet.
Gjest Tex Skrevet 11. februar 2004 #5 Skrevet 11. februar 2004 En kan da fint ha sex selv om man har mensen Hver sin lyst....
Chiquita Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2004 Hver sin lyst.... *ler* Dessuten, sex er jo så mangt....
Lullu Skrevet 11. februar 2004 #7 Skrevet 11. februar 2004 Så bare overskritfen på trå'n jeg, og lurte på hva i all verden.....
Grooo Skrevet 11. februar 2004 #8 Skrevet 11. februar 2004 Begynte også å lure på denne overskriften, må si jeg fikk meg en god latter.. Hehe... Sorry Banandamen, vet ikke helt hva jeg trodde her ett øyeblikk... *ler enda mer*
Tari Skrevet 11. februar 2004 #9 Skrevet 11. februar 2004 Jeg hadde blitt fantastisk skuffet om mannen min hadde vært utro på bryllupsreisen altså! Ikke har jeg så veldig lyst til å ha en tredje person i sengen heller Ellers tror jeg nok vi skal få tiden til å gå...
Mistyen Skrevet 11. februar 2004 #10 Skrevet 11. februar 2004 Nå trodde jeg virkelig det hadde rablet for Banandamen, tenkte i mitt stille sinn at du jammen meg hadde liten fantasi
Amelie Skrevet 12. februar 2004 #12 Skrevet 12. februar 2004 Er glad vi har testet ut en del av dette før ( ), hvis ikke tror jeg at jeg hadde fått hetta med tanke på egen bryllupsreise nå! Skummelt med så masse forventninger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå