sophiaM Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Har innsett at jeg endelig trenger en ny telefon, og har tenkt å investere i en iPhone. Det er så mange steder jeg kan kjøpe den, men hvor er det best? Med tanke på pris osv?
Gjest gjest17 Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Jeg hadde ventet til neste versjon kommer ut, den er rett rundt hjørnet. Om du ikke vil ha den nyeste, så får du iallefall den nåværende til prisene som den forrige ligger på per dags dato :-)
Solbærsaft Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 Enig med delirious. Hvis du ikke må ha den NÅ, så bør du vente til iPhone 5 kommer ut. Når det gjelder apple sine produkter, så vet man ikke om lanseringen på forhånd før pressekonferansen. Denne nettsiden har en oversikt over når produktet sist ble oppdatert hos apple, slik at man kan ha en oversikt over sånn omtrent når man kan forvente at det kommer en oppdatering av det man vil ha. Her kan du se at for iPhone er et en gjennomsnitlig syklus på 298 dager mellom hver lansering, og det er bare 18 dager igjen til gjennomsnittet er passert. Forhåpentligvis kommer iPhone 5 i løpet av sommeren
Gjest Mog Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Ja, det er jo høyst sannsynlig at iPhone 5 kommer før eller siden. Men, så lenge det ikke er offisielt annonsert fra Apple, så tar jeg dette som kun spekulasjon. TS kan jo sånn sett kanskje vente helt til oktober eller november. TS, har du tenkt noe på om du vil ha 3G, 4 eller 4S? Sammenligning av telefonene: http://www.apple.com/no/iphone/compare-iphones/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå