Gå til innhold

Sperre kredittkort for videre bruk under gjeldsbetaling


Gjest bente85

Anbefalte innlegg

Gjest bente85

Er det mulig å få lagt inn en sperre eller hva det måtte være på et kredittkort mens man betaler ned slik at det ikke er mulig å bruke av det som er tilgjengelig på kortet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bente85

Det har jeg å tenkt på, og godt mulig jeg gjør det også. Men hadde å vært greit å fått sperret det uansett, sånn at jeg eventuelt slipper og betale et nytt årsgebyr når det ikke er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å makulere kortet? Har man problemer med å betale ned, bør man kanskje ikke ha kredittkort og heller spare til det man trenger.

Anonym poster: 346732b35fd35070fa21bea2311dd571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg å tenkt på, og godt mulig jeg gjør det også. Men hadde å vært greit å fått sperret det uansett, sånn at jeg eventuelt slipper og betale et nytt årsgebyr når det ikke er nødvendig.

Om du ikke lengre ønsker å være kunde, vil jeg tro du bare kan si opp kundeforholdet. Har aldri vært i den situasjonen selv, men det står sikkert noe på selskapet sine nettsider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bente85

Hva med å makulere kortet? Har man problemer med å betale ned, bør man kanskje ikke ha kredittkort og heller spare til det man trenger.

Anonym poster: 346732b35fd35070fa21bea2311dd571

Har tenkt tanken, men det vil ta litt tid bare om jeg ikke får noen annen løsning på plass som gjør nedbetalingen litt enklere.

Uansett så skal jeg nå gjøre opp for meg uansett hvor lang tid det tar, eller om jeg må ta opp litt lån for å innfri det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bente85

Om du ikke lengre ønsker å være kunde, vil jeg tro du bare kan si opp kundeforholdet. Har aldri vært i den situasjonen selv, men det står sikkert noe på selskapet sine nettsider?

Kan jo ikke si opp kundeforholdet når jeg har gjeld hos de.

Om jeg kan si opp kortet derimot, vet jeg ikke.

Venter på svar fra de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sant :) Men kontakter du dem kan de sikkert si opp kortet eller noe frem til gjelda er betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bente85

Har kontaktet TrumfVisa og dem har sperret eller sagt opp kortet mitt og gjort sånn at jeg får ikke tatt ut penger med mindre jeg ringer de, og det skal jeg hvert fall ikke.

Håper jeg kan få lån i banken til å innfri gjelden min, hadde vært godt på en måte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...