Gå til innhold

Hjertesukk...

Nightgrl

Anbefalte innlegg

Ikke denne gangen heller. :cry:

Nå er jeg i en skikkelig nedtur-periode.. Er oppgitt og sliten og lei av dette baby-styret. Hvorfor kan vi ikke få det til, som så mange andre?

Faktisk klarte vi det jo, i november, men det var tydeligvis ikke godt nok for jeg mistet. Det gikk altså 2 år og 3 mnd før vi lykkes første gang - hvor lang tid kan det ta før vi lykkes igjen da? :roll:

Jeg har så fryktelig lyst på et lite nurk!!!

Da vi var til utredning sa legen at jeg bare måtte si ifra hvis/når vi ville gå videre til prøverør - men hva er egentlig vitsen med det når alt er påvist iorden med oss begge - og vi tilogmed HAR fått det til på egen hånd?

Jeg har gått på én pergo-kur også.. Har to igjen på resepten. Lurer på om jeg kanskje skulle prøve med pergo igjen? Har ikke noe imot tvillinger jeg :lol:

Vel, det var bare noen tanker...

Takk til den som tok seg tid til å lese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brunhilde

Det er ikke så lett å gi noen trøst i et tilfelle som ditt...

Jeg kan bare gi deg en :klem: - og ønske lykke til med prøvinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi var til utredning sa legen at jeg bare måtte si ifra hvis/når vi ville gå videre til prøverør - men hva er egentlig vitsen med det når alt er påvist iorden med oss begge - og vi tilogmed HAR fått det til på egen hånd?

Vitsen er at det ikke alltid er påviselige årsaker som gjør at det er vanskelig å få til dette. Jeg ville takket ja til tilbudet var jeg deg.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitsen er at det ikke alltid er påviselige årsaker som gjør at det er vanskelig å få til dette. Jeg ville takket ja til tilbudet var jeg deg.

Lykke til!

Mener du det? Hmm... :roll: Jeg vet ikke... Det virker liksom så "drastisk"... Tror uansett ikke sambo er helt klar for å gå såpass langt riktig enda.

Jeg mener; hadde vi fått påvist etellerannet galt som tilsa at vi sannsynligvis ikke ville få det til på egen hånd, hadde jeg takket ja med en gang! Men når ingenting er i veien for at vi burde få det til så vet jeg ikke...

Jeg prøver vel for hardt :ler:

Takk for tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nightgirl!

Jeg føler med deg - ikke lett det der!

Vi har forsøkt i ganske nøyaktig 2 år og har fått påvist nedsatt sædkvalitet. Dette gjør jo at det kan ta litt lengre tid enn for de med raske svømmere.....men vi kan jo klare det på egenhånd!

Vel, jeg skal til gynekologen denne uken og vil da be om at vi blir satt på venteliste. Det er kjipt å prøve hver måned, tro at det kanskje har klaffet, kjenne etter symptomer, og så få mensen som vanlig...

Enig i at det er et stort skritt å gå til prøverør, men må man så må man!

Krysser fingrene for oss begge!

30++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at det er et stort skritt å gå til prøverør, men må man så må man!

Krysser fingrene for oss begge!

30++

Men MÅ man da...? :roll:

Jeg tolker utifra navnet ditt at du er over 30.. Nå er jeg "bare" 24, så det er vel kanskje derfor jeg føler det drastisk å ta skrittet til prøverør.

Men det spiller selvfølgelig en rolle at jeg faktisk klarte å bli gravid i november (bare et par måneder siden), så vi satser vel på naturmetoden iallefall en stund til...

Masse masse lykke til - jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for deg! (...og meg...)

Klemz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, man må jo ikke.....men jeg er 34 og samboer snart 40, så da begynner det å haste om vi skal få barn - og det vil vi jo gjerne!

Du kan være glad du bare er 24 år, da trenger du jo ikke tenke på fruktbarheten! Siden 35 er "magisk" grense mht. denne må jeg forte meg litt...

30++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg i din frustrasjon!

:klem:

Vi er mange som har det slik.

Du er jo enda ung, så jeg forstår godt om du vil vente litt med prøverør.

Sist vi var prøvere, sto vi på venteliste til prøverør da jeg endelig etter nesten 2 år ble gravid. Det var ikke noe "galt" med noen av oss, det bare klaffet ikke før. Og jeg var da 30 år.

Det fleste klarer det jo etter en viss tid. Men det fins jo de der kjemien rett og slett ikke stemmer. Jeg har hørt om par som prøvde i mange år uten hell. Da de skiltes og fikk nye partnere, ble det full klaff på begge med en gang... :-?

Jeg var for utålmodig og pessimistisk til ikke å takke ja.

Nå har jeg jo vært gravid 1 gang, så jeg håper det går lettere denne gangen...

Klem fra Murmeldyret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...