Gå til innhold

Morsom tekst til t-skjorte

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har begynt å stryke tekst på t-skjorter hjemme, og jeg lurer på om dere har forslag til noen morsomme, provoserende, uvanlige, sære eller koslige sitater og ting jeg kan skrive på en t-skjorte?

Anonym poster: 33eea1679439081e437ed3d98c981bcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Very funny! Now beam me the fuck up Scotty!"

Sto det på en t-skjorte jeg kjøpte i LA for mange år siden. Må nesten ha sett Star Trek for å skjønne teksten, men jeg synes den er morsom.

Skrevet

Jeg har en t-skjorte hvor det står "Your lips keep moving, but all I hear is blah, blah, blah..."

Ellers har du f.eks. det som står i signaturen min under innleggene mine :)

Skrevet

I see dumb people...

(hvis du har sett filmen "Den sjette sansen"......(I see dead people)

Gjest _La Femme
Skrevet

"The person standing in front of me is a dumbass"

"This is a shirt. A T-shirt. Hi. I am weird"

"I don't suffer from insanity: I enjoy every minute of it."

"Keep the dream alive! Hit the snooze-button."

Skrevet

"if you are reading this you are too close"

• Liker 1
Skrevet

Beste t-skjorta jeg har sett er et bilde av Gullars og under ham står er det bilde av eggeskall+rømme=?

:skratte:

Gjest finurlig
Skrevet

Beste t-skjorta jeg har sett er et bilde av Gullars og under ham står er det bilde av eggeskall+rømme=?

Den er så søt! :)

Har også sett parodier på de hvite "psykisk helse"- tskjortene hvor det står f.eks "Jeg har det egentlig veldig bra", etc.

Gjest NozMonster
Skrevet

ååhhh, det husker jeg! når marianne finner det og tenker høyt noe som at " eggeskall og rømme? eggeskall...og rømme.... hmmm.. :klo: EG SKAL RØMME! åååneeeeiiii- Gullars har rømt! "

Det finnes ca 759 nettsider med morsomme t-skjortetrykk, blant annet denne http://www.spreadshirt.no/humor-herrer-C4410T1000008 ...

selv er jeg veldig glad i håkki sine t-skjorter, og har en hvor det står "Redda joppe, død eller levande" med bilde av Joppe på, og en av Streken som griller på :)

nettside ---> http://www.haakki.com/

Skrevet

Tråden ryddet for innlegg som kun inneholder bilder uten kopirett

Bond, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...