AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Hei dere! Jeg har blondt hår og øyebrynene må fylles litt inn, spesielt ut mot endene og nå på sommeren. Nå bruker jeg en øyebrynspenn fra h&m i fargen lys brun. Jeg føler at dette er helt feil farge. Vil ha mer askefarge, men likevel ikke så mørk. Har dere forslag til hva jeg kan sjekke ut? Anonym poster: 0472f897b1c88fcb18ed4dc1742299d2
Gjest BabyBlue Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Hva med MAC sin i fling? Den passer for blondiner og de med kalde farger.
Gjest Nica. Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Hva med Chanel crayon sourcils blonde clair?
Dixieland Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Jeg er ute etter akkurat samme greia, TS. Jeg fikk anbefalt Chanel sin som er linket til over her i den fargen, men den var for brun og for lite askefarget... Likte kvaliteten på blyanten godt, så det var jo dumt. Ellers er BDB (fra coverbrands) ganske grei i fargen, men jeg liker den ikke like godt nå som før. Den er blitt helt kullstift-aktig og gir ALT for mye farge fra seg, så jeg bruker svinaktig lang tid på å få brynene jevne i fargen. Skrik ut om du finner noe.
Gjest airam90 Skrevet 11. juli 2012 #5 Skrevet 11. juli 2012 (endret) Hei dere! Jeg har blondt hår og øyebrynene må fylles litt inn, spesielt ut mot endene og nå på sommeren. Nå bruker jeg en øyebrynspenn fra h&m i fargen lys brun. Jeg føler at dette er helt feil farge. Vil ha mer askefarge, men likevel ikke så mørk. Har dere forslag til hva jeg kan sjekke ut? Anonym poster: 0472f897b1c88fcb18ed4dc1742299d2 Hei JEg har slitt sykt med det samme! Men har endelig funnet en som jeg liker KJEMPEGODT! Må også fylle i typisk ender og for å få litt fyll i dem. Fant en fra Art Deco som var i fargen Ash. Og den er kjempefin til blondt hår!! Vil absolutt anbefale deg å legge litt i å finne en i askefarget. Angrer sykt på jeg ikke gjorde det før og bare kjøpe brun(siden det er lettest å finne). Men det ser virkelig 10 ganger bedre ut med askefarget til blondt hår ^^, Endret 11. juli 2012 av airam90
Gjest airam90 Skrevet 11. juli 2012 #6 Skrevet 11. juli 2012 (endret) Og en ting til Når jeg prøvde den på hånden syns jeg det såg så grått ut. Var derfor jeg liksom aldri følte for å kjøpe askefarget. Men når jeg prøve den på øyenbrynene, ble det såå mye finere resultat. Så jeg vil anbefale deg å spørre om du kan prøve den på for å se skikkelig resultat. http://www.maccosmet...rows/index.tmpl kan denne være noe?? I Ash Blonde? Lurer på om jeg skal bestille en slik faktisk Endret 11. juli 2012 av airam90
OPIgirl Skrevet 11. juli 2012 #7 Skrevet 11. juli 2012 Glo Minerals Brow Pencil i Blonde er kjempefin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå