Gå til innhold

Vad kostar blöjor i Norge?


Furstina

Anbefalte innlegg

Jag och min man började prata om påsken (då vi ska åka "hem" till Norge) och började fråga oss;

Vad kostar blöjor i Norge?

Här hemma betalar jag 119 SEK för ett stort paket (dubbelt paket eller ekonomipaket) med Libero eller Pampers blöjor. Det finns naturligtvis dyrare ställen också, och säkert billigare med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En vanlig pakke Libero eller Pampers koster rundt 50-60 kroner.

Men ofte er det salg og da koster de 45-50 kroner.

Coop (prix,mega,obs, handelslaget) har noen helt greie bleier til en noe lavere normal pris, husker bare ikke hvor mye, akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Rema 1000 har jeg sett de har dobbeltpakker med Pampers bleier til 78 kr (har bare sett den str fra 7 - ?? kg), og det syntes jeg var billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeanette

Er det vanlige tape bleier eller trusebleier dere bruker da? Noen butikker i norge har faste lavpriser på Pampers bleier (Rema 1000), mens Kiwi har en løsning med klippekort - hver 5 pakke "gratis" av Libero bleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel bare før om årene at det var billigere med bleier i Sverige, ihvertfall såpass at det lønnet seg....

Husker da min eldste var liten, for ti elleve år siden, da var det billig med bleier i Sverige, og folk handlet det på lik linje med kjøtt og alkohol....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeanette
Husker da min eldste var liten' date=' for ti elleve år siden, da var det billig med bleier i Sverige[/quote']

Det var vel andre bleietyper og merker enn i dag det da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La meg ta et eks.

Vi bruker Pampers Active fit - 23 bleier i pk.

På EuroCash på Svinesund har de tilbud - tre doble pakker til 300 svkr,

dvs 2,18 kroner pr bleie (pluss kursen)

Her hjemme har jeg sett at Meny og Coop har samme pris på de aktuelle bleiene, 2,74 kroner pr bleie. Så da er det jo snakk om 50 øre ca spart pr bleie kjøpt i Sverige - og det blir det penger av i løpet av noen år ja..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel bare før om årene at det var billigere med bleier i Sverige, ihvertfall såpass at det lønnet seg....

Husker da min eldste var liten, for ti elleve år siden, da var det billig med bleier i Sverige, og folk handlet det på lik linje med kjøtt og alkohol....

Det var det vi hade för oss, mannen och jag, att blöjor har varit billigare i Sverige en gång i tiden...

Nu verkar det vara ung. samma pris så det är liten anledning till att packa en koffert med bara blöjor till semestern då :ler:

Vi använder vanliga babyblöjor, har precis köpt vårt första paket med stl 5-8 kg (midi) till Malvin. Han väger 6,2 kg nu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel andre bleietyper og merker enn i dag det da eller?

Ja det var før Pampers kom, og det fantes bare Libero....

Det var mye prat om å ta vare på norske arbeidsplasser på den tiden.....

Jeg for min del syns det er hipp som happ, Libero eller Pampers....

da sistemann kom til brukte jeg Mummibleier, kjøpt på Europris til nesten halve prisen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...