Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #1 Skrevet 11. februar 2004 Jeg har dusjet så mye/ofte at huden min har blitt tørr, full av røde prikker og det klør så fryktelig Fikk beskjed av legen om å trappe ned dusjinga til max 3 dager pr uke og smøre meg med en god lotion, flere ganger om dagen. Noen som har en god bodylotion å anbefale?
Arkana Skrevet 11. februar 2004 #2 Skrevet 11. februar 2004 Jeg liker Biotherm sine, vil du ha en billigere en synes jeg Dove Body Silk er veldig bra.
Gjest Ethereal Skrevet 11. februar 2004 #3 Skrevet 11. februar 2004 Mine favoritter er helt klare: (1) Vichy Lipidiose 2 fra apoteket (2) L'Oreal Nutrilift for tørr hud, i hvit flaske.
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2004 #4 Skrevet 11. februar 2004 Her begynt å bruke ACO? rød tube fra apoteket. Den hjelper godt i vinterkulda.
Gjest :o) Skrevet 11. februar 2004 #5 Skrevet 11. februar 2004 anbefaler vaseline intensive care extra strength lotion. foretrekker den parfymefrie varianten, men den vanlige er også veldig god.
*Shira* Skrevet 12. februar 2004 #6 Skrevet 12. februar 2004 anbefaler vaseline intensive care extra strength lotion. foretrekker den parfymefrie varianten' date=' men den vanlige er også veldig god.[/quote'] Denne liker jeg også. Kjøpte den fordi den ble kåret til best i test ... en eller annen plass husker ikke hvor.
orakel Skrevet 12. februar 2004 #7 Skrevet 12. februar 2004 Jeg synes den orange flasken til biotherm er god.
Elze Skrevet 12. februar 2004 #8 Skrevet 12. februar 2004 Jeg synes også L'Oreal Nutrilift i hvit flaske er god. Også liker jeg Sympathy for the Skin fra Lush, men den er jo ikke å få kjøpt i Norge, dessverre. Nivea sin i blå flaske er også helt grei.
Midnattsol Skrevet 12. februar 2004 #9 Skrevet 12. februar 2004 Body Butter fra Body Shop, f.eks Oliven, den er nydelig. Decubal fra apoteket. Kjempebra!
Frk Doodad Skrevet 12. februar 2004 #10 Skrevet 12. februar 2004 Jeg liker også Biotherm sin bodylotion veldig godt. Har også den orange flasker fra Garnier, ikke så værst den heller nei. :stortsmil: Olive bodybutter er super i perioder jeg har ekstra tørr hud, men da bare en gang i mellom. Vaselin intensive care (Extra Strength med parfyme) liker jeg ikke i det hele tatt, den er alt for parfymert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå