Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har dusjet så mye/ofte at huden min har blitt tørr, full av røde prikker og det klør så fryktelig :(

Fikk beskjed av legen om å trappe ned dusjinga til max 3 dager pr uke og smøre meg med en god lotion, flere ganger om dagen.

Noen som har en god bodylotion å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Biotherm sine, vil du ha en billigere en synes jeg Dove Body Silk er veldig bra.

Gjest Ethereal
Skrevet

Mine favoritter er helt klare:

(1) Vichy Lipidiose 2 fra apoteket

(2) L'Oreal Nutrilift for tørr hud, i hvit flaske.

Skrevet

Her begynt å bruke ACO? rød tube fra apoteket. Den hjelper godt i vinterkulda.

Skrevet

anbefaler vaseline intensive care extra strength lotion. foretrekker den parfymefrie varianten, men den vanlige er også veldig god.

Skrevet
anbefaler vaseline intensive care extra strength lotion. foretrekker den parfymefrie varianten' date=' men den vanlige er også veldig god.[/quote']

Denne liker jeg også. Kjøpte den fordi den ble kåret til best i test ... en eller annen plass husker ikke hvor.

Skrevet

Jeg synes den orange flasken til biotherm er god.

Skrevet

Jeg synes også L'Oreal Nutrilift i hvit flaske er god. Også liker jeg Sympathy for the Skin fra Lush, men den er jo ikke å få kjøpt i Norge, dessverre. Nivea sin i blå flaske er også helt grei.

Skrevet

Body Butter fra Body Shop, f.eks Oliven, den er nydelig.

Decubal fra apoteket. Kjempebra!

Skrevet

Jeg liker også Biotherm sin bodylotion veldig godt. Har også den orange flasker fra Garnier, ikke så værst den heller nei. :stortsmil:

Olive bodybutter er super i perioder jeg har ekstra tørr hud, men da bare en gang i mellom.

Vaselin intensive care (Extra Strength med parfyme) liker jeg ikke i det hele tatt, den er alt for parfymert! :riste:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...